• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80

Grejen är väl den att jag kanske inte hade äl eller att äl var en dag senare än jag trodde denna månad och då ska ju mensen komma idag, så jag ska inte säga ngt alls än... egentligen!

Hade inte lika ont denna gång vid äl som sist, så det kanske inte var ngt. Kan mensen vara sen för att man inte hade äl tror ni?

• sugarrush

Muffe80 skrev 2010-08-25 15:51:50 följande:
    Grejen är väl den att jag kanske inte hade äl eller att äl var en dag senare än jag trodde denna månad och då ska ju mensen komma idag, så jag ska inte säga ngt alls än... egentligen!

Hade inte lika ont denna gång vid äl som sist, så det kanske inte var ngt. Kan mensen vara sen för att man inte hade äl tror ni?

Tror inte ÄL-känningarna spelar så stor roll. Jag kände inte av min ÄL alls den här månaden och var osäker på om jag haft ngn. Och förra gången jag blev gravid kände jag SUPERmycket, hade så ont att jag knappt kunde gå.

• Muffe80

Väldigt olika alltså... Varför kan det inte vara samma hela tiden samt olika symtom på mens och bebis??? Blir galen.

Nu gör det mer ont, så nu skiter jag i detta och åker hem från jobbet och myser med katten istället!

• Muffe80

på er begäran kissade jag på ett äl-test, obs ej grav.test

Jag hade gått på toa en timme innan så det var ju dömt att misslyckas.. men strecket blev ungefär hälften eller lite mer i styrka av kontrollstrecket, mindre starkt alltså... När jag testade med stickor innan äl var det ibland nästan helt vitt där strecket skulle vara för att sedan stegra innan äl och vid äl....

tolka detta om ni vill

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-25 17:55:19 följande:

Jag hade gått på toa en timme innan så det var ju dömt att misslyckas.. men strecket blev ungefär hälften eller lite mer i styrka av kontrollstrecket, mindre starkt alltså... När jag testade med stickor innan äl var det ibland nästan helt vitt där strecket skulle vara för att sedan stegra innan äl och vid äl....

tolka detta om ni vill

TA ETT GRAVTEST NU FÖR FAN!!!! :D Att de ska vara SÅ svårt ;)
  • Längtan efter liten
    !!!Muffe80 skrev 2010-08-25 17:55:19 följande:

tolka detta om ni vill

håller med. TESTA!!
    Längtan efter liten är stor
  • Muffe80

Haha nej jag tänker inte testa!!! (envis
    Har sagt till killen att vi ska göra det tillsammans denna gång... är ju bara max fyra dagar kvar SHIIIIIT!

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 18:14:21 följande:
    Haha nej jag tänker inte testa!!! (envis
    Har sagt till killen att vi ska göra det tillsammans denna gång... är ju bara max fyra dagar kvar SHIIIIIT!
    då får du vara tyst!!! du är säkert ap-gravid :)
  • Muffe80

Ok, ska inte skriva ngt mer förrän jag vet vad som händer med mig :)

• Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-08-25 18:31:04 följande:

Ok, ska inte skriva ngt mer förrän jag vet vad som händer med mig :)

ha ha ha menade inte så.. men du, kan du inte dra hem karln nu då... JAG är ju så nyfiken förstår du väl...
    eller så testar du i smyg och låtsas som att du inet gjort det
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3