• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80

Men hur vanligt är det med mensvärk efter BIM? om man är gravid... känns skumt.

• Muffe80

Fast sist plussade jag med CB först efter 3 dagar, hoppet är kvar tycker jag för dig!!!

• sofy

Hemma från läkarbesköket och VUL nu!

Tappen va stängd, livmodern kändes bra, tjock o fin slemhinna, och en HINNSÄCK på 4 mm! Jag tycker de låter toklite men hon säger att det stämmer! Nytt VUL om 2v, den 10 sept. för o se hjärtat o de lilla pyret :) De va ju såklart för tidigt nu.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-25 11:09:16 följande:

Men hur vanligt är det med mensvärk efter BIM? om man är gravid... känns skumt.

haha jag har de fortfarande ;) kallas även växtvärk när man e preggo! :D
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-25 11:10:07 följande:

Tappen va stängd, livmodern kändes bra, tjock o fin slemhinna, och en HINNSÄCK på 4 mm! Jag tycker de låter toklite men hon säger att det stämmer! Nytt VUL om 2v, den 10 sept. för o se hjärtat o de lilla pyret :) De va ju såklart för tidigt nu.
    UNderbart!! hahah, helt facebookskadad satt jag och letade efter "gilla" knappen! ;)
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-25 11:14:24 följande:
    UNderbart!! hahah, helt facebookskadad satt jag och letade efter "gilla" knappen! ;)
    Hahahahaha! ;) Ja hänger mer här än på facebook nuförtiden.. Haha!

Inga blödningar i livmodern, runt eller så heller. De är tappen som reagerar på progesteronet, de kan reta slemhinnorna lite men jag ska hellre ta dom vaginalt än rektalt då de är närmre livmodern. Hon sa att blödningen är helt ofarlig och de kan komma fler gånger, de är vanligt!
  • sugarrush

Ah! Lovely! Vad var det jag sade!
    Jätteglad för din skull!
  • Längtan efter liten

sa ju det :) tjohoooo nu kan du slappna av
    Längtan efter liten är stor
  • sofy
    sugarrush skrev 2010-08-25 11:17:56 följande:
    Ah! Lovely! Vad var det jag sade!
    Jätteglad för din skull!
    Haha ja, du hade rätt ;)

Taaack! :D Känns mer på riktigt nu! Och läkaren är SÅ underbar! Förstående och hjälpsam! Hon sa redan innan att man knappt kunde se ngt nu, de e ju sååå tidigt, Och om de diffar nån dag så kan de göra mycke liksom. Men så såg vi lilla hinnsäcken på 4 mm! Så då sa hon att om 2v borde vi se mer så då bokade hon in mig :) Glad att ja slipper tjata om de :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3