• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sofy
    Sugarrush;

Hur gåre för dig? Inge mer brunt?
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-24 21:22:13 följande:
    Jag ställer samma fråga som Sofy för jag tänkte samma: kom testet upp inom tio minuter???
    Kollade inte exakt men mellan 10-15 minuter.. det har inte blivit starkare efter iaf....  ska ta ett i morrn bitti igen.... :D
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-24 21:13:40 följande:
    Men.. då är du ju på BIM - 3 typ? Klart du e gravid människa! Kom strecket upp inom tiden?
    Bim-3 jaa....  tidigt...
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-24 21:09:13 följande:
    Jag har ätit apiforce denna månad, kanske är därför som mensen är sen....
    Eller så är du graviiiiiid! :D
  • sofy

Jaa tjejer.. nu får ni se till o va gravida båda två! ;) Kul me fler i Plustråden! (Om jag nu får stanna kvar där efter VUL imorn..)

*blåser maaaassa HCG på er*

• Muffe80

Jag vill vara gravid som fan!!! :) Hoppas inte menshelvetet kommer inattt, kommer bli grymt besviken.
    Grejen är att det har känts för mycket denna gång med mensvärk och det hade jag ju förra månaden som jag inte var gravid... Men allt är väl olika kanske.

såg en notis om at jag hade mensvärk tre dagar kring när jag skulle haft mens när jag var gravid, men istället plussade jag på bim + 3 då....

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-24 21:39:14 följande:

Jag vill vara gravid som fan!!! :) Hoppas inte menshelvetet kommer inattt, kommer bli grymt besviken.
    Grejen är att det har känts för mycket denna gång med mensvärk och det hade jag ju förra månaden som jag inte var gravid... Men allt är väl olika kanske.

såg en notis om at jag hade mensvärk tre dagar kring när jag skulle haft mens när jag var gravid, men istället plussade jag på bim + 3 då....

Innan alla mina MF de här året fuckade upp mina hormoner så ja inte kände ÄL längre, hade inte ont innan mens osv så va de svårt o veta för mig vad som var vad. Men sista månaderna har ja varken känt av ÄL eller mens, så denna månad när ja fick mensvärk utan mens, och ömma bröst bara sådär.. då började jag undra. Tänkte inte mycke på de och därför blev ja nog så chockad när de va tokpositiva test där..

Molvärk/mensvärk e ju tokvanligt vid grav :) Sålänge mensen håller sig borta e de bra.. ;) Jag tror på dig!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 21:25:37 följande:
    Sugarrush;

Hur gåre för dig? Inge mer brunt?
    Nix, det kom bara som en enkronas storlek ungefär, ljusbrunt. Sedan slutade det = SKÖNT!
    Eftersom det inte kom mer sedan så bestämde jag mig för att inte oroa mig.

Hur känns det själv? Du ska ju ha VUL imorrn, jag är så avis!
  • Muffe80

Ja ingen mens än i alla fall men jag kan ju haft äl senare så den kommer imorgon...

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3