• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80

Haha filmerna är skitbra tycker jag, kolla :)

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-24 19:12:58 följande:
    Haha filmerna är skitbra tycker jag, kolla :)
    Jag satt och tittade på alla igår.. inte konstigt man inte blir gravid egentligen!

Hoppas mensen håller sig borta än! Jag har samma känningar som du... det mer drar över äggstockarna än molar över livmodern... känns annorlunda än det har gjort tidigare.
    Måste säga att brösten är ömmare än andra månader också...  Nu ska jag inte hoppas på för mycket..
  • MCT79

usch vad jag letar symtom nu.. men det "ilar, hugger" mer över venusberget... nästan i höger ljumske?!

Hmm.. undrar om man ska kissa på ett ältest bara för att se om jag får nått utslag på det. ;)

• Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-24 20:11:35 följande:
    usch vad jag letar symtom nu.. men det "ilar, hugger" mer över venusberget... nästan i höger ljumske?!

Hmm.. undrar om man ska kissa på ett ältest bara för att se om jag får nått utslag på det. ;)
    gör det :) det var så jag gjorde.. men när jag kissat på det kund ejag inte motstå att ta ett gravtest sammtidigt så äl testet var ju överflödigt
    Längtan efter liten är stor
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-24 20:11:35 följande:

TA ETT TEST! ;)

min man ville också va me denna gång, haha. men efter alla andra svaga test o misslyckanden tidigare testade ja själv först o blev tokpaff när de kom fram skitstarkt streck direkt. sen tog ja ett digitalt senare (han visste inte att ja testat..) o så stod de ju GRAVID o han nästan skrek de, o ja blev lika förvånad då ändå hahaha! de va på BIM - 2 på kvällsurin, eller natturin.. tog de 00.30 typ, trodde ju inte de skulle visa något så tidigt o så sent på kvällsurin men jorååå :D
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-24 20:23:50 följande:

Testa NU :)

gör du det!? :D
  • MCT79

Okej jag har testat.... absolut inget maxutslag på äl-testet... alls. Kanske 70%?  Tog ett gravtest från billiga tester också... nejdå jag har inte alls för lite att göra eller en massa tester liggandes... inte alls...

Alltså.. ett annat märke på gravtest än från i morse... och även denna gång... en svag svag skugga på rätt ställe, rätt bredd... definitivt inte grå men så satans svag att den inte går att få på bild....

GAAAAAH!!!

• marytose
    MCT79 skrev 2010-08-24 20:33:09 följande:
    Okej jag har testat.... absolut inget maxutslag på äl-testet... alls. Kanske 70%?  Tog ett gravtest från billiga tester också... nejdå jag har inte alls för lite att göra eller en massa tester liggandes... inte alls...

Alltså.. ett annat märke på gravtest än från i morse... och även denna gång... en svag svag skugga på rätt ställe, rätt bredd... definitivt inte grå men så satans svag att den inte går att få på bild....

GAAAAAH!!!haha så du testade i morse oxå.
    haha så du testade i morse oxå.... en svag skugga kommer ju inte från inget!Flört
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-08-24 20:33:09 följande:

GAAAAAH!!!
    jag skulle nog tippa på att du också är preggo ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3