• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Muffe80

Det finns flera filmer, håller på att kolla just nu och de är jättecoola tycker jag :)

Min mensvärk har avtagit lite nu och ingen mens i sikte än :)

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-24 18:29:29 följande:
    Det finns flera filmer, håller på att kolla just nu och de är jättecoola tycker jag :)

Min mensvärk har avtagit lite nu och ingen mens i sikte än :)
    Yiha! Heja heja! Så hade jag också hela tiden! Kom 2 dgr innan jag testade förra måndagen :) Och massa flytningar hade jag då me, vita tjocka. Precis som innan mens :) Så don't give up! {#emotions_dlg.flower}
  • Muffe80

Ja mina flytningar är nog lite tjocka och vita... är lika rädd varje gång det "rinner till" haha!

nu kom dock  värken tillbaka, trycker lite ner neråt, kanske mensen som är på väg ut? :(

• marytose
    Muffe80 skrev 2010-08-24 18:39:41 följande:
    Ja mina flytningar är nog lite tjocka och vita... är lika rädd varje gång det "rinner till" haha!

nu kom dock  värken tillbaka, trycker lite ner neråt, kanske mensen som är på väg ut? :(
    kändes exakt som mensen skulle komma 2 dagar för beräkn. mens och fram till 2 dagar efter. Sedan försvann mens värken och jag testade plus. Fick dock missfall nyss, men det beror ju på att jag är nästan 46 och uppenbarligen missfalssbenägen. Mitt tredje missfall.....
    Ge inte upp Muffe, vita tjocka flytningar kan vara bebis!
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-08-24 18:39:41 följande:

Kändes samma för mig. Centrerat över livmodern och neråt :)
  • marytose
    sofy skrev 2010-08-24 18:52:26 följande:
    Kändes samma för mig. Centrerat över livmodern och neråt :)
    Hugget ovanför blygdbenet har varit likadant varje gång jag plussat.
  • Muffe80

Ok, tar till mig och lever lite på hoppet ett tag till :)

Har mensen inte kommit imorgon bitti kan jag börja bli lite glad... men jobbigt att inte testa förrän om massa massa dagar....

• Muffe80

Fast ibland har jag värk på båda sidorna, men mest på höger sida och ibland i höger ben haha...
    är väl inte så bra om verken sitter på båda sidorna och går neråt?

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-24 19:03:52 följande:
    Fast ibland har jag värk på båda sidorna, men mest på höger sida och ibland i höger ben haha...
    OJ vad jag hoppas att din mens håller sig borta muffe!
    *Håller tummarna stenhårt*
  • marytose
    Muffe80 skrev 2010-08-24 19:03:52 följande:
    Förstår om du såå gärna vill testa. Jag gjorde det själv första gången och sedan nästa gång ihop med gubben, men låtsades som jag inte visste det hade varit pluss innan. För även om det är pluss första gången, och man längtat och längtat så länge, så tror man inte på det, så man blir ju glad även andra gången man ser plusset.
    Nu har jag ju inte sagt att du ska testa... Flört
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3