• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-08-17 23:46:04 följande:
    Woooow!!!  Vad med plus!! STOOORT grattis till Havsklippan, Sugarrush och Sofy! GUD VAD HÄRLIGT!!!!

Nu hoppas jag komma med er snart!! Har inte ett enda jävla symtom men hopper är det sista som sviker! 10 dagar till Bim! ;)
    Åhhhh sååå långt tid kvar! Jag som satt och tänkte på dig precis och tänkte nu måste det vara BIM i dagarna. Men icke! Den månaden jag plussade hade jag ju inte ett enda symptom som du minns, utan trodde ju nåt var fel på mig. Att de skadat mig under skrapningen :P Men det var det månaden jag plussade och har nu min lilla älskling i magen :)
  • Pancakes
    MCT79 skrev 2010-08-17 23:46:04 följande:
    Woooow!!!  Vad med plus!! STOOORT grattis till Havsklippan, Sugarrush och Sofy! GUD VAD HÄRLIGT!!!!

Nu hoppas jag komma med er snart!! Har inte ett enda jävla symtom men hopper är det sista som sviker! 10 dagar till Bim! ;)
    Ja, visst känns det olidligt att vänta! Jag har en vecka kvar också och försöker låta bli att leta symtom men det är så SVÅRT. Jag känner mig väldigt trött på kvällarna - men det beror säkert på att jag vände på dygnet på semestern och nu har börjat jobba igen. Har lite ont i magen och det hugger till ibland idag men det kan ju bero på precis vad som helst. Måste sluta spekulera! Har tyckt mig vara trött och yr och sånt andra månader men då har mensen kommit i alla fall :(

Stort grattis alla ni plussare! Är grymt avundsjuk men ändå glad att det går bra just nu för så många. Är glad att vi har varandra!
  • sugarrush

Jag bara gråter just nu.
    Det fanns fortfarande inget plus imorse. Bara antydan till ett streck, som dök upp efter 15-20 minuter - testets utgångtid var efter 10 minuter. Strecket är precis lika svagt som igår. Och när jag gick på toa nyss hade jag fått en BLÖDNING, precis som mens.
    Nu ger jag upp den här skiten och accepterar att det bara var spökstreck.

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-18 10:27:33 följande:
    Jag bara gråter just nu.
    Det fanns fortfarande inget plus imorse. Bara antydan till ett streck, som dök upp efter 15-20 minuter - testets utgångtid var efter 10 minuter. Strecket är precis lika svagt som igår. Och när jag gick på toa nyss hade jag fått en BLÖDNING, precis som mens.
    lilla vännen. vad ska man säga för att kunna trösta dig?
    jag vill kraama om dig hårt hårt hårt...
    Längtan efter liten är stor
  • Pancakes
    Jag bara gråter just nu.
    Åh gumman, fy sjutton! Vet PRECIS hur du känner dig. Man blir så grymt besviken och helt ur fas hela dagen. Men du kommer repa dig fort och vilja ta nya tag, jag lovar!

Kram på dig!
  • sofy
    Jag bara gråter just nu.
    men nej :( fyfasen! beklagar! bryt ihop o kom igen! er tid kommer snart :) kramar! {#emotions_dlg.flower}
  • MCT79
    Jag bara gråter just nu.
    *stoppar om med filt och ger en kopp med varmt att dricka* Jag tror inte det där var ett spökstreck...om det nu ens finns sådana. Det ÄR rosa, jag kan se det och svaaaga svaga streck är mycket svåra att fotografera. Det där ser jag dock.
    Inte för att det kommer kännas något lättare för dig men jag tror det är ett tidigt mf du har vännen. SKulle testet uppvisa ett felaktigt "spökstreck" så kan jag förstå om ett test gör det men inte flera.

Ta hand om dig nu, var ledsen, unna sig själv vila och snart är du på vägen igen...*kraaaaaaaaaaaaaaaam*
  • MCT79
    rontgensyrran skrev 2010-08-18 06:42:56 följande:
    Åhhhh sååå långt tid kvar! Jag som satt och tänkte på dig precis och tänkte nu måste det vara BIM i dagarna. Men icke! Den månaden jag plussade hade jag ju inte ett enda symptom som du minns, utan trodde ju nåt var fel på mig. Att de skadat mig under skrapningen :P Men det var det månaden jag plussade och har nu min lilla älskling i magen :)
    Ja det minns jag ju... det är din story jag har i bakskallen emellanåt.. :) Bara vänta och se nu... vad som sker!
  • Pancakes

Sugarrush, hur är det med dig vännen?

Ser att du har BIM på söndag först. Verkar ju konstigt om du skulle få mensen redan idag?

• Atti

Hej på er. Sitter på jobbet och har precis fått tant röd. 5 dagar tidigt, har aldrig haft så kort cykel som 24 dagar, förstår inte. Tänker på dig sugarrush.

Stolt mamma till Lucas och Alexander
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3