Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-09-01 13:07:38 följande:
    aaaaaaaaajajajajja ja har  världens träningvärk idag i min mage.. köpte en träningsmaskin igår o prova den bara några ggr men fyyy de känns i varenda magmuskel.. har precis kör ett antal nu med.. ska köra med den varje dag. Hoppas magen försvinner samt köpt kromtabletter med Nu jädrars ska kg bort
    Kul med tränningvärk !!!!
    Jag vill med börja träna, kanske smyger mig till gymmet och tränar överkropp nåndag!
    Får inte anstränga benet förrän efter den 13dje är jag har vart på återbesök!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-01 13:29:39 följande:
    oj de var länge du får vänta. men du kan ju träna överkroppen väl???

ja de är suuupergott o ha träningvärk då känns de att de har tagit sig

Ska iväg sen med busen och åka o bada

Har vart utan godis heeeela dagen med ja som annars är en godisrått åt skogen... Men nu har ja bestämt mig inget mera godis.. Lär väl ha huvudvärk men men hellre de än gå upp massa kg .. Har gått upp 4 kg sen helgen
    japp långväntan! men få väl träna mage och armar så länge!!!

Duuuuktigt att du har vart utan godois!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-01 13:55:38 följande:
    ja har sockerberoende så ja måste bli av med det. går ner 5 kg bara av o sluta med skiten.. Vill bli av med min degmage
    Okej, nu när jag går på medicin så blir jag sjuktsugen på godis på kvällarna :)

jag vill med få en fin mage, satsar på stranden2012!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-01 14:23:04 följande:
    har 14 kg att gå ner nu men skam den som ger sig..
    hoppas gått ner de mesta till nyår då ska ja upp till mina föräldrar o fira

ja har haft sockerberoende sen ja var 14 år.. men nu är värre än på länge
    det är bara o kämpa!!!
    Fast jag har tur att jaghar gym(dock inte så stort) nere i källaren därjag bor. bara att gå ner och gymma när man hartid och lust. Och nu är min dotter så stor att hon kan vara inne i lgh den tiden som jag tränar själv eller så går hon till mormor som bor en trappa nedanför oss eller till morbror som bor en trappa ovanför oss :)
    brukar lämna lgh dörrn öppen så kan hon ropa till mig om det är nåt :) , i vårat hus så har vi ofta lghs örrarna öppna för att vi kliver ändå bara in varandra hursom helst! Har kanon sammanhållning där jag bor :) blir tråkigt att lämna alla den dagen jag flyttar därifrån !!

Funderat på att besöka några dejting sidor , nån som har tips på nån bra seriös sida?? Har ju liksom första gången på åratal tid att dejta nu när jag är "sjukskrive"
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-01 16:40:45 följande:
    Hej hopp i tråden

Nu är EKGt avklarat iaf. Ingen onormal hjärtaktivitet, bra blodtryck och syresättning. Men det blir ett ultraljud för att se om det är ett hål som spökar och om det behöver åtgärdas eller kan ge problem på sikt. Så än är det inte över....Obestämd
    Kul att höra att det ser bra ut hittills!

Håller fortfarande tummar och tår att han inte har några problem!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-01 17:43:58 följande:
    Härligt o ha så nära till släkten
    Har bara sonens pappa o hans farmor här i stan.. Inget av träningslokalerna här i stan har barnpassning heller Men nästa år ska ja o sonen gå på familjegympa på friskis har ja bestämt Då han blir 3 år får han vara med där

Nu får ja träna hemma på kvällarna eller dagtid när sonen är på dagis.. Ska köpa mig en crosstrainer och köra här hemma på kvällarna och sen har ja min andra maskin för magövningar

Japp de är bara ge sig sjutton på att bli av med beroendet Nu har ja kromtabletter som ja ska äta
    ja jag ser ingen nacktdel att ha släkten så nära som jaghar , förutom att man aldrig kan ta hem nån kille utan att hela släkten vet om det inom en timme :)
    Sen har jag en syster 1km från mig och min pappa bor 4km från mig samt mina 2andra syskon bor 10-15mil från mig :)  men sen har jag ingen mer släkt i sverige(förutom alla syskonbarn) 

När jag få gå igen så ska jag och syrran börja gå på kvällarna igen eftersom jag känner att min hund behöveer få motion hon med nu!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-01 18:30:11 följande:
    okej min släkt bor 36 mil härifrån...ååå saknar o ha hund
    usch va jobbigt :(

ehh rätta mig om jag har fel men jag tror att jag ska till dina hemtrakter nästa helg. Ska till axevalla och skara  :)
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-09-01 22:50:48 följande:
    Jo det gick väl ok. Men det hände ju ingenting. Varför ska jag vara så himla feg?
    Bara och köra på !!! Flört livet blir inte lättare att leva om man lever det fegt!!!!

Bättre att ångra det man har gjort , än ångra det man aldrig gjorde!!!
     Va såg ni för film??
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-02 09:25:03 följande:
    DANSAR GLÄDJE DANS WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ja kom in ja kom in ja kom in idag börjar ja plugga till fritidspedagog
    Grattis till platsen!!1
  • cajsasmamma
    issyss skrev 2010-09-01 22:06:33 följande:
    Ååå detta låter som en tråd för mig.. =P ^^,
    Välkommen!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D