Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-20 13:31:29 följande:

nå så irriterande!!! mitt internet krånglar o kopplar ifrån hela tiden o sen stå de error??!! o när ja ring till tele2 så va de först 20-30 minuters väntan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

efter tio min i telefon så kommer en dataröst som säj att väntetiden uppskattas  till MER än 40-50 minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUR GÅR DET TILL??????????????????????????????

de va ju 20-30 o nu e de 50!!!!!!!!!!!! o nu koppla de ifrån igen så nu kan ja inte posta de här heller.... förbannade  jävla fan!!

Samma här idag med , jag som trodde att det vara bara hos mig!! ha tele2 med !!!!

Shit shit shit shit!!!!
  • cajsasmamma

Hellu

vad händer det för spännade hos er denna fredg kväll dag!!!
    själv steg jag ut från en väldigt varm sauna där jag har suttit med min mamma i en timme nu ;) ska väl bege mig hem till mig nu och öppna en påse chips och somna i soffan ;=)

• cajsasmamma
    Solstralen83 skrev 2010-08-20 19:59:29 följande:
    Hej alla
    FREDAG !!!
    Vad händer ?
    är hos pappa och gör inget!!!
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-08-20 21:30:31 följande:
    Är du en sån riktig finne som klarar av bastu? Jag har typ problems med vätskebalansen så jag svimmar eller kräks efter jag bastat... Ingen hit så jag undviker detdär...
    Jag älskar BASTUN!!! Kan lätt sitta där i 30-60minuter, men då ska det vara en riktig bastu och ingen badhusbastu :)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-21 12:25:15 följande:
    och med riktig bastu menar du väl vedeldad
    helt rätt !!! och så ska det vara GOD  ventilation i bastun!!!
  • cajsasmamma
    Solstralen83 skrev 2010-08-21 18:40:15 följande:
    Lexus är med sin pappa & jag ska på D E J T {#emotions_dlg.flower}
    Ooo  jag vill med DEJTA!!!
  • cajsasmamma

Hejsan !!!

va ni skriver hänger ju inte med alls! Här går livet sakta fram :) opererades ju i onsdags i knät och tycker att det är tråkigt att bara vara hemma och hitta på tv. men jag har lyckas ta ut mig till stllet ändå nästan varje dag , har lite svårt att släppa över ansvaret till nånannan.

Imorgon ska jag till Örebro och döma ska blii kul. Och perfekt för mig. Jag få anstränga hjärnan men måste ändå sitta stilla :) Hur jag ska komma upp i ett 20meter högt torn är en annan femma :)

• cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-28 14:42:32 följande:
    nä, man får inte vara borta för länge

kontrollbehov??

Jo jag lider av kontrollbehov och arbetsnarkoman :) sån är jag...  Nu är uppe i varv :/ och jag ska opp kl 05,30 imorgon känner att jag skulle behöva sova lite nu :) men men få väl ta och diska ist!!!

• cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-28 20:58:48 följande:
    Usch då,

låter inte så roligt att stiga upp så tidigt på en söndag

Själv ska man ut på lokal ikväll

Så jag hoppas jag slipper stiga upp så tidigt jag också Rynkar på näsan
    Jäpp men har en häst som ska tävla imorgon och jag vill själv se att allt är bra med hästen innan den lastas på transporten ;)

Nästa söndag är det likadant tävlingshäst som måste fixas innan tävling , fast jag har en anställd som fixar allt så vill jag checka läget nnan ändå. tror att hon tycker att det är bra med ett par extra ögon !!!!
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-08-28 21:11:19 följande:
    Jag fick direkt en nosstalgi-trip till midsommar när jag läste detdär..
    när jag börja ränna på krogen( när jag var 16år) var rosa panter och isbjörn det ända jag kunde beställa ;)  trodde väl helt allavrligt att  det inte fanns nåt annat att välja på !!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D