Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-28 21:14:03 följande:
    He he, ja men ni fattar ju vad jag menar
    ehhh de är väl jag som inte fattar vad du menar med lokalen?? Skrattande b
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-28 21:19:53 följande:
    krog, dansställe, osv osv = lokal
    ahaa här heter det att man ska till stan :)
  • cajsasmamma

nu tänker jag iaf sura resten av kvällen :( alla andra ha det hur gött som helst i bastun och jag min stackare få inte ens ta en riktig dusch :(  hmmmm HATAR verkligen och va sjuk :/

• cajsasmamma

nu har alla gäster åkt härifrån... Bada bastu och pimpla öl gjorde dom jag har mest bara klaggat :) och kollat på TV.. nu kolla jag på hus , fundera om man vågar flytta långt härifrån, hittar inte min drömboende häromkring :) allt är så jäkla dyrt!!!

• cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-28 23:41:30 följande:
    Vart bor du då? Och vart kan du tänka dig att flytta?

*tipsar om gröna sköna småland*

IJag bor mitt i östergötland 2mil söder om Linköping :) småland är ingen hit för mig eftersom jag håller på med och tränar travhästar så helst ska det finnas en massa travbanor inom en radie på 20mil :)
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-28 23:49:58 följande:
    Finns ju en bana utanför vaggeryd, sen en i göteborg o så mantorpsbanan om du skulle bo runt jkpg iaf
    bor ju nu 2km från mantorpsbanan :) funderade ett tag på örebro men där är det kallt!! nä jag vet inte... jag har bra här men vill absolut ha ett bättre ställe med större stall :) och helst så jag kan bo på gården med :) just nu ha jag hästarna hos min pappa och det är bara 4km hemifrån men det är smidigare att bo så man kan ha kolla på allt hela tiden ;)
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-29 00:02:05 följande:
    Jag jobbade i ett stall med egen rak bana + träningsspår... har för mig att själva boningshuset revs med det fanns en stuga på 2 vån att bo i.... o stallet var stort.... det hade nog passat dig
    det hade passat mig :) var va det???
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-29 00:03:03 följande:
    Har alltid gillat lite "pinnigare" killar.. hehe
    då slås vi inte om samma killar :) jag gilla dom lite mer biffigare ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D