Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Angående rumpor så heter det häck om det sitter på en snyggkille :)

till min dotter säger jag rumpa eller  pylly ;)

• cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-08-16 22:40:01 följande:

Har vi en till finne bland oss?
    Jajamensan... Helfinne med både föräldrarna från Finland fast jag har dock bott hela mitt liv här i sverige , men tycker ändå att det är jätteviktigt lär sig finska med :)
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-08-16 23:07:43 följande:
    Jag är bara halv, men har bott sammanlagt 12 år i finland, är tvåspråkig o pratar enbart finska med mina barn..
    svenska lär dom sig ändå... jag försöker med prata finska med min dotter hemma men ibland så lura hon med med att bara svara på svenska och då börja jag med prata svenska:)
  • cajsasmamma
    Solstralen83 skrev 2010-08-17 18:34:00 följande:
    Hejsan alla , hoppas ni har de bra
    Hej du!!!

Min dag har vart  lite blandad :/
    Dan börja med sovmorgon till kl 9 åkte till stallet skulle ta in hästarna med so m skulle köras och då märkte vi (jag och tjejen som ska jobba här nästa vecka då jag opereras i knät)  att en av hästarna hade fått en spark och han var halt.
    Tog in han rådfråga med vet som sa att vi ska avvakta och vi skulle linda i benet och ha värme. Sen selade ivi på en häst och jag vissade körvägarna för tjejen häromkring, tog en sväng förbi betet och tog med tävlingsponnyn . som rakades och han sköt sig helt fantastisk.
    men sen kom bitchen från länstyrelsensen för dom hade fått en anonym anmäla av att jag har en halt häst i en förlite hage. Har en häst som fastna i eltråden midsammardagen och vet. har sagt att han ska va ute i en pytte-pytteliten hage. Sen skulle dom mäta hela stallet :/ och kolla passen, kolla foder mm ddom va här i säkert i 2timmar , och jag få betala deras timlön :/

Nänu ska jag sova snart tror jag iaf!!
  • cajsasmamma

Hejsan!!1

Jag tror att ni är vampyrer allihopa Skrattande för ni skriver så himla mycket om nätterna, en annan somnade igår kl 21,30 !!! Men iofs sig ha jag vart i stallet och tagit hand om mina 2 sjuklingr, putsat på utrustningen , skällt på stallpersonalen(vilket jag hatar att göra) Om jag frågar finns det spån??? så sa han till mig häromdagen "Oja det finns det" "Fine" sa jag " fyll på med spån i alla boxar" ochigår när jag kom så va det inte uppfyll i boxarna. Tänkte att men då gör jag det själv idag och tror ni att det fanns spån imorse??? JOOOO en helhalv skottkärra räcker ungefär till kaninén :( Så få åka och hämta spån och havre idag, vilket jag verkligen inte har tid med :( för 6hästar ska köras , hämta hö och mineraler står redan på dagens schema Och jag som tänkte ta och komma hem vid 14 idag :/

• cajsasmamma

Här händer det verkligen mycket i tråden på kvällarna :)
    Idag så regna det och jag börja få ont i halsen.... Vilket jag abolut inte få bli eftersom jag ska lägga mig på operation på onsdag :/ ;)
    Känner mig verkligen nere idag , det är sånna här dagar man önskar att man hade nån hemma som vänta på mig och gav mig en kram.

*drömmer mig till helgen som var*

Nu vill mitt lördagskap komma ochhälsa på mig igen  , och genast vart ja osäker och stack huvudet i sanden ;)

• cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-08-19 15:46:35 följande:
    men häääärligt :)
    de e väl bara o köra... tänk va mysigt,,, kramas lite o mys alite... precis va du verkar behöva idag :)

o va ska du göra för op?? om man får fråga...
    Anledning till att jjag inte har ett förhållande är att jag är LIVRÄDD för just förhållanden, tror att jag aldrig har haft ett förhållande :/ Jag är en person som vill det fria livet men ändå älskar att bestämma över mitt eget hem, så samboförhållande är ett väldigt skrämmande ord :O

Jag ska göra en slags knäoperation för att jag fick en lite häst över mig i våras som landa mitt på knäskålen :(
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-19 19:40:12 följande:
    LAMBO kanske vore nått för dig.... Lagom Avstånde Mellan BOstäderna
    Skrattande det skulle nog va nåt för mig ;) Ska förslå det för nästa som förslå samboförhållande :)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D