Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Angående rumpor så heter det häck om det sitter på en snyggkille :)
till min dotter säger jag rumpa eller pylly ;)
Angående rumpor så heter det häck om det sitter på en snyggkille :)
till min dotter säger jag rumpa eller pylly ;)
Hejsan!!1
Jag tror att ni är vampyrer allihopa för ni skriver så himla mycket om nätterna, en annan somnade igår kl 21,30 !!! Men iofs sig ha jag vart i stallet och tagit hand om mina 2 sjuklingr, putsat på utrustningen , skällt på stallpersonalen(vilket jag hatar att göra) Om jag frågar finns det spån??? så sa han till mig häromdagen "Oja det finns det" "Fine" sa jag " fyll på med spån i alla boxar" ochigår när jag kom så va det inte uppfyll i boxarna. Tänkte att men då gör jag det själv idag och tror ni att det fanns spån imorse??? JOOOO en helhalv skottkärra räcker ungefär till kaninén :( Så få åka och hämta spån och havre idag, vilket jag verkligen inte har tid med :( för 6hästar ska köras , hämta hö och mineraler står redan på dagens schema Och jag som tänkte ta och komma hem vid 14 idag :/
Mundt; Välkommen och jag bor I Östergötland rättså mitt i också ;)
Här händer det verkligen mycket i tråden på kvällarna :)
Idag så regna det och jag börja få ont i halsen.... Vilket jag abolut inte få bli eftersom jag ska lägga mig på operation på onsdag :/ ;)
Känner mig verkligen nere idag , det är sånna här dagar man önskar att man hade nån hemma som vänta på mig och gav mig en kram.
*drömmer mig till helgen som var*
Nu vill mitt lördagskap komma ochhälsa på mig igen , och genast vart ja osäker och stack huvudet i sanden ;)
Välkommen till tråden Anna!!!