Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-08-30 19:04:03 följande:
    Nu börjar oron och nervositeten kännas av rejält

På onsdag är det dags för lille vildens EKG...
    Förstår att det är oroligt!!

Hoppas att det går bra!!

Självorar jag mig för min lillebror som fick åka in akut igen :(
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-30 20:29:57 följande:
    vad har hänt med pikkuveli då?
    Vet inte vad det är med honom :( han har feber, kan inte äta , och hans fötter har blivit svarta. Han vart inlagd inatt på US för mer provtagningar för läkatrna vet inte heller vad det är me honom :(
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-31 11:13:11 följande:
    Det lät inte bra ju

Hur gammal är han?

Svarta fötter låter lite som kallbrand.... fy
    Nu har han flyttas till hjäravdelningen, dte är nån infektion i kroppen men alla svaren på provern har inte kommit. det är inte kallbrand eller bältros iaf.

Han är 24 år
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-31 13:01:08 följande:
    hehe förlåt men tror de pratar om en häst o inte om barn??
    Vi pratar om min lillebror och han är ett barn dock på 24år :)
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-31 11:11:34 följande:
    Förra hösten upptäcktes det ett missljud på hjärtat. Inför en operation nämnde jag det så den läkaren ringde den förste som sa att det var ingen fara eller fel. Efter op hände lite grejer, skrev om det på min blogg, hojta om du vill läsa. Nåja, var hos läkaren för ett litet tag sen igen ang vildens tungband och den nye läkaren hörde det igen så han fick en remiss för utredning av det nu. Så imorgon blir det EKG + samtal med en läkare. Och jag är ju orolig över att det kan vara något allvarligt (målar fan på väggen så blir inga besked chockartade).
    Håller alla tummar och tår att det går bra!!!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-31 13:18:59 följande:
    Så ung med

Hoppas de får bukt på infektionen nu då.

Kram
    Japp det har vart mycket nu :(

jag opererades i onsdags och i onsdags kväll bröt en av min systras dotter på 6år armen och hon opererades under torsdagen :( och sen ha lille bror vart sjuk nu!
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-31 13:42:29 följande:
    Oj då, det har varit fullt upp med sjukhusbesök för er. Jag hoppas att den "trenden" vänder nu då. Är inte roligt alls när ens familj drabbas
    japp fult med sjukbesök är det , min mamma som oroa sig mycket har snart inte sovit på en vecka :( men vi hoppas att "trendern" vänder nu och vi få veta exakt vad det är som orsakar besvären för min bror!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-31 14:12:26 följande:
     förlåt trodde ni pratade om hästar. hoppas din lillebror blir snart bättre. fick för mig de handla om hästar ber om ursäkt.
    Gör inget!

Kan vara att jag tidigare har nämt i tråden att jag hade lite olika besvär på mina hästar förra veckan! så du kanske har blandt ihop det !
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-31 14:15:18 följande:

Har beställt böcker och försökt lägga upp en kursplan vilken inte är de lättaste då ja ej kommer åt hur och va ja ska plugga.. finns inget utlagt ännu dryyygt..

Har dock gjort 2 pauser och avstikare och handlat en barnstol till sonen så han slipper sin bebis stol nu samt köpt en träningsmaskin som ska göra min mage platt

Ska du plugga på distans??? Jag läser travinstruktör utbildning på distans, svårt att planera hur och var man ska plugga.

Kul med en träningsmaskin, vi har gym i källarn i huset där jag bor så det är iaf bra ;)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-08-31 22:40:46 följande:
    vilka blandade känslor det kan komma av att se sina barn sovande (2 i säng och 1 i soffan), först sån glädje som bara dom kan ge sen sån sorg samtigt  för att dom inte kan ha "mamma" hos sig eller hur man ska säga svårt att förklara vad jag menar ....
    och att nått så litet som mellan killen sa när vi skulle sätta oss isoffan o se på tv allihopa "pappa jag älskar dig ,.....och tack för vi får popcorn oxå" :)  bli ett av dom bästa minnena i ens liv ..
    Tror att jag förstår vad du menar!
    Min dotter har aldrig träffat sin pappa eftersom han inte har viljat det. Ibland kan jag tänka att det gör ont ini mig att han inte har lärt känna sitt egna kött och blod. Men det är hans förlust harjag kommit fram till.

Brorsan har lite bättre infektionsvärden än igår , fortsatt hög puls men bra blodtrck+ syreomsättning.
    Dom har uteslutit mycket men har inte kommit fram till nåt vetigt svar ännu.

I em är hämtar min syster min dotter från skolan. så få hon busa av sig med sin kusin. Jag och syrran har 6dgr mellan våran tjejer :) Bra planerat elel rhur???
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D