Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

God Morgon!!! Fan det regnar inte ännu!!!

• cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-29 00:42:10 följande:

jummums
    Han är fin!!! men man vill liksom se hela kroppen!!!
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-29 01:50:41 följande:
    goder afton goder afton både herre och fru
    Hade du kul på lokalen?( eller va vad det hette?)
  • cajsasmamma

Ny dag, ny vecka  och nya möjligheter och jag har fullt opp med allt nu :)

Stolt över min lilla springare igår eftersom han kom 2a och 5a ... Min otter var tyungen och ta med pokalen som vanns igår till skolan!!!

• cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-30 09:33:28 följande:
    ja har hållt på med ponny trav och även haft sommarjobb på ett stuetri.. ville bli travkusk men hitta aldrig nån utbildning till de på gymnasiet Körde på axvalla travbana..
    Kul :) jag är måldomare inom ponnytravet ;) och har med hållit på med ponnytrav själv en massa år!!! ser ut och bli mer och mer ponnytra vnu när dottern få börja tävla nästa år :)

Sen har jag ju själv tävlingshästar :)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-30 10:12:16 följande:
    Ja tog licens men körde aldrig blev hjälpledare inom ponnytravet.. hade även praktik hos en travtränare på gymnasiet har ridit vanligt i flera år men så såg ja o en kompis en annons om ponnytrav ja tog de på allvar slutade rida och började ta travkurerserna istället Russen var roligast o köra mot shettisarna hehe..

har sommarjobbat på stuteriet där copiad stod
    Okej Skrattande Och dom stora är roligare att köra än russen !! Jag få därimot inte köra på 7veckor Rynkar på näsan vilket är tråkigt !!!!
    Jag jobbar även extra med event på travet här i mantorp! Och då kör vi folk som aldrig kört häst i tandemvagnar på banan och jag har aldrig haft en som inte tycker det är skoj :)
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-08-30 10:04:16 följande:
    va kul med hästar... ja vill oxå rida...
    ja hade en häst när jag var mindre... en travare.. ja köpte henne när hon var 10 så hon blev en jättefin sällskapshäst (när ja ridit in henne dvs )
    Hästar är riktigt kul!!!

Och jag är så glad att jag kan försörja mig på det :)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-08-30 12:28:59 följande:
    tänk om man fick bli inriden Tungan ute Drömmer
    From november tar vi imot nyainridningar välkommen till oss!!!Flört Oskyldig
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-08-30 12:36:25 följande:
    åååååååååååååååh irriterad jaaaa ääääär.. hatar o vara beroende av andra just nuuu f******n skulle ha egen bil.. Hittat skrivbord nytt på jysk o kontorstol men f****n ja får inte hem de exets mamma är i en annan stad och de har ingen hemkörning......
    kan du inte köpa den och hämta den i helgen??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D