Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-09-16 10:19:27 följande:
    va duktig du är...
    ja måste ju erkänna att träning kl.6 på morron inte låter så lockande för mig....
    men de e som du säger, de e skönt o ha de gjort...
    Nu är man ju taggad eftersom man ha vart sjukskriven i 3veckor Skrattande Och sen har jag bara 2 trappor ner att gå ner och träna :) så kan passa på innan dottern vaknar. Och på tisdag så ska jag få ett träningsprogram för benen av sjukgymnasten så slipper man bara träna överkropp !!
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-09-16 11:07:46 följande:
    ooh. På måndag skriver jag in mig på vårt lokala gym igen och sen är det träning kl 6 som gäller barnfria veckor.  På barnveckorna får jag väl försöka hitta någon annan lösning.
    Man ska rädd om sig, jaghar fuskat med min kropp i periorder väldigt mycket. Men fick väl en inblick hr skört liet är nu när min lillebror vart sjuk!!
  • cajsasmamma

Börja få tränningsvärk i armarna :D
    Känns att man inte har använt sina körmuskler på länge!!!

• cajsasmamma

Idag är det höst !!!!

Det blåser och är kallt , och jag deppar över detta men så länge det inte regnar så håller jag mig över ytanFlört

Tränade i morse och känner mig jätteduktig iaf!!!

• cajsasmamma

Idag är det FREDAG!!!!!!!! På värsta fest humöret idag!!! Vill dansa hela natten lång eller till kl 2 iaf :)

Här kommer bästa kommentaret idag!!

Framför toaspegeln imorse!!!

Cajsa; Mamma , jag förstår dig nu
    Jag ;  Ehh va???
    Cajsa; Jo du har så himla ljusa ögonfransar så jag förstår att du använder mascara !!! Men mina ögonfransar är fina så jag behöver ingen mascara!

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-18 12:17:36 följande:
    Uh...fick DETTA inbox på Spd (kanske bra o skriva så så att ingen tror att ja menar SD )

17 september, kl 23:03
    Hej.
    Låt mig få presentera mig. :) Jag är en trevlig och gladlynt kille på 40 år.
    Är singel och bor själv i ett hus jag har byggt på egen hand.
    Gillar det mesta som är mellan mig och solen. Det som gör att man trivs är ju sällskapet eller hur!? :)

Som så få andra så söker jag efter något seriöst och vill ses alldeles på riktigt, fast då gärna något utöver det vanliga.
    Riktigt trevligt om man kunde vara två killar tillsammans med en tjej. Inte bara en engångsträff då utan ses regelbundet.
    Skulle du uppskatta det tror du? :)

Kram.
    Magnus
    -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------

Spöke  EH....okeeeeeey, men...njae..kanske inte....för...... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ tack Kräks

Det skulle jag inte uppskatta Tyst
    Början va ju bra men sen :O

skulle nog säga NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ tack jag med!!
  • cajsasmamma

Idag ha jag vart på bio med syrran och alla ungar!! 
    och nu va vi och kollade in "baren" här på gården ;)

• cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-18 21:17:09 följande:
    har ni egen bar?

AVIS
    Nja vi har en lokal där vi ha en bar bänk, några barstolar, ett kylskåp med lite dricka, hyfsad bra ljudanlägging som invigdes igår :) fast det är bara till oss som bor i huset
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D