Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-09-21 17:25:37 följande:
    Aha....MEH, frågan var ju angående det NEDRE huvudet, så så klart att jag antog att det var DET huvudet som slog i  "muttrar"

Kan väl inte rå för att ja inte kommer i kontakt med sånna huvuden så ofta o att ja då associerar till dem när någon säger något sånt där Drömmer
    Nä men prata ni snusk här nu????
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-21 17:35:59 följande:
    Tror snart denna tråden flyttas till sex & sånt Drömmer

Usch ja!!!!

Det är ju snuskigt med sex & sånt  Oskyldig
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-21 17:42:08 följande:
    Men vadå...kan inte sex vara ett nöje... Obestämd
    Joo det är det med det är inte ett nöje när man hinner rosta igen mellan gångerna!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-21 17:48:49 följande:
    jaha... du menar de Ja har gått o blivit oskuld igen ju Får nog fixa bruksanvisning med nästa karl Så ja hittar hehehehe
    Japp men sen är det ju så att övningger färdighet så det är ju bra att man över mycket med skydd fast men inte ska producera barn!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-21 17:54:52 följande:
    hehehe jo tack ja vet.. har lärt mig av de hmmm oskyddade missen som hände för drygt 3 år sen. 1 gång o de tog sig direkt oskyddat... INTE planerat men ja de inget ja ångrar idag.. Men ska inte ha barn förrän ja är 100 % säker nästa gång o vill leva ihop med den killen ett tag innan och ja allt va de innebär... Samt nu vill ja focusera mig på skolan.. Så barn får de bli efter ja är klar om de finns nån karl i mitt liv då..
    Ooo ja ska nog inte skaffa mer barn det räcker med ett!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-21 17:58:38 följande:
    O DET säger du till...MIG... Obestämd

Här är det lika mycket happening på det planet som.... i ett tomt akvarium   Gråter
    DU tog väl inte illa vid??? glömmer ibland lite punkte och sånt när jag skriver...

Här är det nog lika mycket happening , men när det smäller så är det som på nyårsafton
  • cajsasmamma
    Förvirradman skrev 2010-09-21 17:59:16 följande:
    Sex är väl för det mesta ett nöje? Tungan ute om än något kladdigt....
    Solig
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-21 18:13:05 följande:
    Nej för fasen

Jag är ganska tålig

O som här då....så om ja ser ett fyverkeri i fjärran så vet jag vad DU gjort Drömmer
    Bra bra... jag är med tålig , bara så att alla vet om det Skrattande

fast det lär dröja innan du ser fyrerkeier häråtOskyldig
  • cajsasmamma

nä nu är hästarna som ska in inne i stallet och jag ska åka hem och ta hand om min sjuka bebis :)

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D