Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2010-09-25 01:20:40 följande:
    Kanske drog de över varandra då he he.. ja jag vet alldeles för mkt sex i mitt hvudet....
    Dom ligger säkert och ha raj-raj överallt nu Flört 

och du skylll på karlbrist om du har för mkt sex i huvudet, det gör jag iaf!!!

Fan om man hade en karl så slapp man ha sexet i huvudetDrömmer
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 02:19:12 följande:
    Jo det är sant... men de kan vara svårt att hitta en kompromiss med en lantbrukare, de jobbar j alla dagar om året oftast

Nä en travkille hade nog varit prima skinka
    Travkillar jobbar alla dagar med om året Skrattande Nördar som man är!!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 02:22:37 följande:
    Jo men de finns ju de som bara är delägare eller bara ägare och bara lägger sig i då och då, men de vet ändå vilket "jobb" det är och har därmed förståelse
    Jo det är ju sant !!!

kanske ska satsa på en rik hästägare!!! Tungan ute mendet ska en förståndig sån!!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 02:20:24 följande:
    Ja då kunde man haft sex vart som helt istället

Nu funderar jag på att ta min sjuka kropp i säng, blir ju knappast friskare av att tvinga mig att vara vaken.

sov så gott och tack för ikväll/natt
    Krya på dig och sov så gott!!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 02:27:10 följande:
    Snackade med just en sån inne på klbb6 för ett tag sen
    Ojojoj!!!
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 02:30:31 följande:
    Tack, sov gott du med.
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 02:28:23 följande:
    Ojojoj!!!
    han hade en sån rolig press, stod något om att han ägde hästar men var fobiskt rädd för dom livsfarliga djuren. Lite ironiskt skriven, men var så jädra kul.
    Hahaha llåter som några av "mina "hästägare som jag hade då när jag jobbade som hästskötare!!!

En han hade ett 30tal hästar men han vågade inte lede en ända av domSkrattande
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-09-25 17:22:58 följande:
    här ska det också festas runt lite. bion öppnar vid 8-9 tiden.
    Bio är kul , bara man håller sig vaken!!Glad
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-09-25 17:31:42 följande:
    finns pausknapp här... fördelen med att ha en hemma.
    men då få jag ju pausa helatiden :D
  • cajsasmamma

Idag hade jag sovmorgon sov till halv10Förvånad och sen har jag vart på 5årskalas hos en av minasystrar hennes minsting fyller år på måndag!

Och jag har knapprat Dextofen och Oxynorm eftersom jag världens migrän!! så nu är man lördagspackad!!!

• cajsasmamma
    racer x skrev 2010-09-25 17:43:26 följande:
    då blir det väl snarare *gå å lägg dig* Skrattande, eller sova vidare, och titta på nästa del nån annan dag
    Ja jag är gå-å-lägg-dig-typen, när det gäller och kollar film!!! Men förra helgen somna jag inte på biot men inte var det konstigt när jag hade 2st 6åriga töser som drack en liter cola innan föreställningen börja Skrattande vart skjutetrafik till toan!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D