Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-09-25 20:04:35 följande:

Ja, fifaan vad vi har värmeljus... Drömmer
    Vi håller oss varma ifall utan sällskap!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-25 20:15:43 följande:
    Jaha...

Släng på dig ett par string o spring dit vettja...

Drömmer
  • cajsasmamma
    HäckHäxan skrev 2010-09-25 20:20:34 följande:
    Härligt...
    nääää ha fortfarande 7 hästar på åkersbetet vill ha en lösdrift till dom!!
  • cajsasmamma

Sonen du kan linda benet med en halsduk  eller nåt annat varmt så sätter det igång blodcirkulationen som göra att läkningen sätter igång snabbare, så gör man med hästarna iaf!

• cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 13:26:29 följande:
    Muntra söndag
    Japp nu är all hästarna tränat , tävlingsgrejerna tills i morgon tvättade, Cajsa är hon mormor nu har jag bara att packa ner tävlingsgrejerna och sen har jag resten av dagen EGENtidGlad
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-26 13:32:23 följande:
    funderar på köpa en stegräknare o ha på mig. måste ju ner mina kg.. ska även försöka köra zumba hemma i trångt utrymme men bättre än o inget göra ja skiter i grannarna va dom kommer tycka.. ja ska ner i vikt.. eller om ja ska börja ta kvällspromenader med sonen...
    Om din son fortfarande sitter i vagen så är det bästa sättert att få barnet att sova om kvällarna så var det iaf med min dotter!
  • cajsasmamma

Prata ni mat???
    Jag är hos min pappa och han ska bjuda pannkakor :) Och min mamma bjöd mig på pannkakor i onsdags :)

Känner mig som 7år igen!!!

• cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-26 14:27:57 följande:
    Har lite grannar som är thailändska... käkar där ibland.... åt t o m lever för ett tag sen... men det var gott.. tack vare de starka kryddorna
    Rätt tillagat lever är gott!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D