Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

va på babypoffsen idag för o köpa en kasse man sätter på vagnen i sån där regnmatial men när jag kollar i så finns de INGA fästen så kunde fan inte sätta fast kassen.. min väska gick ju sönder förra veckan så tänkte jag skippar köpa en ny väska och köper en sån här de kan vara bra o ha kan ju ha blöjor där i och lite annat som man kan behöva när man är ute och slippa dra med sig massa väskor men nu får jag se hur tusan jag ska lösa detta....

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 17:59:43 följande:
    Ikväll är det svartvinbärsthe med en skvätt rom och så sitter man resten av kvällen framför datorn och inte gör nåt
    okej jag har inget gjort på evigheter känns de som så nästa vecka ska de bli sååååååå kul o träffa alla i klassen igen hehehe snacka om man är desperat efter vuxet sällskap
  • sonen08

plantagen ja orka inte löääääääääsa ditt lååååånga om matte:P

• sonen08

hmmm tusan också blev suuuuugen på popcorn och dricka o soffsällskap DE SAKNAS!!!! nån som vill komma med de får även sitta i soffan

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 18:35:46 följande:
    Det va shyrre... Sitta i soffan.
    japp alltid snäll men DU ville ju inte sist såååå de såååå:P Tungan ute
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 18:52:27 följande:
    Fi fan.. inte nog med att jag ska trycka en pizza.. jag har beställt skiten via nätet också, haha. Höjden av slöhet :)
    hehehhe... varför äta pizza då???? man skulle fan kunna beställa hem godis med juuuu orkar inte gå ner till kiosken hääär nere heheheh
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 18:54:32 följande:
    För att det är synd om mig + att jag är själv :/
    ja är meee själv juuuuu o min soooon är sjuuuuk
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 19:01:26 följande:
    Då är du inte själv :O Jag är SJÄLV, ensam, eko, tomt.. förutom mitt ego då :D
    det är de i de andra 3 rummen tomt men nu MENAR JAG ENSAM VUXEN
  • sonen08
    aanderss skrev 2010-11-19 19:17:33 följande:
    vart bor du om man får undra
    kristanstad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D