Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

kul när man kommer hem och får ett mail från en på FB......................SUck!!!!!!

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 12:58:47 följande:
    det är väl bara o inte svara om du inte vill??
    Nej men kommer få hem ett brve i brevlådan med en anmälan på mig......
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 13:00:19 följande:
    va??
    yes.....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-19 13:03:54 följande:
    för vad?
    en grej som jag missat och skicka till henne...för jag haft fullt upp med skolan och hon tycker jag bara kommer med ursäkter men de är INGE ursäkter sanningen.. och nu har jag inte kollat min mail på evigheter på fb då min fb strular som tusan......
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 13:16:03 följande:
    ohh... hoppas det löser sig till det bästa!! :)
    hoppas jag med... hade aldrig anmält nån för en sån sak.... finns viktigare saker polisen har för sig anser jag... hade jag fått nr så hade jag ju satt över pengarna igen men nej....

va händer egentligen vid en sån anmälan??? minns jag anmälde mitt ex för misshandel en gång men den lades ner..
  • sonen08
    aanderss skrev 2010-11-19 13:19:25 följande:
    fy de snöar
    näää regnar här...vart  i skåne bor du??+
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 13:23:51 följande:
    se där ja... Tomte
    ja, hit ska snön tydligen komma imorgon för att stanna... hmm... jaja, barnen blir ju glada iallafall =)
    här gar de bara kommit snöblandat liiiiite förrut...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 13:24:49 följande:
    oj... jag har ingen aning... men jag hoppas att det går att resonera med personen i fråga :/
    verkar tyvärr inte såååå
  • sonen08

Hmmm de går nog  INTE att lösat detta med personen såååå uppkätig som hon är jag fråga vaddå anmält.. MEN ursäkta framgick inte detta...sen sa hon att då kan man sätta in pengarna om man inte tänker skicka varan... ja svara jo men tjena hur ska jag kunna föra över pengarna utan konto nr????§

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-19 17:15:43 följande:
    har bara läst lite grann nu, men sa du inte att du hade fått mail på FB? menade du att detta handlar om tradera?
    har du inte fått hennes uppgifter så låter det ju konstigt om hon ska anmäla dig...
    nej inte om tradera...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D