Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-11-19 20:17:26 följande:
    då bits jag tillbaks
    hehehe menade att du skulle bita-) hehehhe
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 20:18:40 följande:
    U dont know if i like it or not :)=
    hehehhehehehe.... tror du skulle få rätt ont om hon bet tag där hehehhehehe
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 20:23:01 följande:
    Du ska klappa svanen, inte nacka den, slita bort boet och krossa äggen :D
    du gillade juu det hehehhehehe
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-19 20:27:00 följande:
    Phuuu..... har ju "godkänt" isf

snodde den... o la upp på fejjan
    snodde denfrån fejjan
  • sonen08

är suuuuur förbannad på sonens papppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

såå nu fick jag ut det.....

• sonen08

jag ska nog förbli singel bäst såååå insåg precis att jag INTE vill ha nån som mitt ex kan bryta ner.... dååå njuter han...

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 20:39:26 följande:
    Det va ju ovanligt :p
    nej inte när de kommer den idioten som ser alla andra som viktiga framför sin egna son.....han inser inte att han går samma väg som sin egna pappa... och ändrar han inte så kommer de slå tillbaka på samma sätt mot han....
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 20:41:49 följande:
    Haha, Bara för skojs skull så skulle jag vilja se honom lyckas med mig. 1 möte och han hör inte av sig något mer, i promise :p
    de hade vart kanon... men tror inte de skulle bita på han.... han lyckas alltid bryta ner alla.... ingen vågar gå emot han o den som gör det han kan räkna med en blåtira...... ja skojar inte......oxh skulle han träffa mig själv så skulle jag få höra både de ena o de andra om va han tycker om denna "loja jäveln" som han brukar kalla dem,....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-19 20:40:51 följande:
    din nästa pojkvän kanske ska bryta av ditt ex på mitten istället
    hehhehehehe... deskulle nog ingen lyckas med
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-19 20:44:53 följande:
    Ok. Herr Plantagen har inte varit så snäll i sina dagar så ditt ex tar sig nog vatten över huvudet.
    hehehe vsg så kanske han fattar va han hålller på med.. sorgligt nog så lyssanr han ALDRIg på mig för jag pratar bara strunt men lyssna på hans "alla viktiga måsten" som han har innan han ska träffa sin son.... han har alltid något vitkigt innan sen så är han här i 10 min innan han ska iväg på något ÄNNU viktigare.....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D