Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2010-11-18 22:07:02 följande:
    min dotter har snurrat ett tag nu , men en av grannarna spela musik på högsta volym, men nu sluta han kl är ju 22 nu ...
    ok..  han är knappt vaken när han yrar
  • sonen08
    aanderss skrev 2010-11-18 22:21:31 följande:
    hej alla desperata singlar
    hej vem är du bor ålder??
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-18 22:27:23 följande:
    Svartvinbärsthe Kräks

Kan inte ens dricka svartvinbärssaft sen Auroraolyckan
    ååå memoris mormors svartavinbärs saft guuu va god den va:-9 hon gjorde egen
  • sonen08
    trollkarl skrev 2010-11-18 22:29:21 följande:
    kolla pressen kanske?
    "Singel kille född 76 här. Jag har inga barn men vill ha i framtiden. jag finns i Skåne."
    määä du fö´rstör ju de roliga de är juuu mitt uppdrag här.....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-18 22:35:15 följande:
    Hjälps nog inte, skulle nog bli bulimisk av den också tyvärr
    ajdå.
  • sonen08

Heeeeej.. natten har vart bra ändå han har inte haft några drömmar utan han har vaknat för vanliga saker som när nappen åkt ut och ville upp kl 4 så min underbara buse är p¨å rätt väg iallfall

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 08:54:45 följande:
    men va skönt!! då bådar det gott inför nästa vecka o dina studier oxå =)
    ja verkligen mina dagar kommer bestå av då seminarium och en föreläsning samt att jag måste bärja plugga till tentan..
  • sonen08

Hmmm vägde mig nu igen... och i 2 veckor har vikten varken gått upp eller ner...

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 09:15:13 följande:
    hmm... ibland blir det så men tappa inte sugen... du har ju inte gått upp o det är ju positivt =)
    ja men jag fatta rinte jag trodde jag hade gått upp då jag ätit skitdåligt denna veckan...men blev glad att de inte var så   nej ska fixa mig o sen fixa sonen för att gå en sväng på stan måste hitta en jacka till sonen
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-19 09:03:49 följande:
    se där ja... ja att läsa inför tentan i tid är ju alltid bra =)
    ja jag känner inte för o göra 1 omtenta till eller så blir det sååå... vetenskap o ovetenskap är INTE mitt ämne om jag säger såååå

Hmm har en son som motvilligt vill följa med o shoppa Förstår INTE de som är såååååå kul
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D