Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-11-17 21:49:15 följande:

ja förstår det... när dottern fic de för två veckr sedan så fick hon första dosen vid 16.30 och sen gav ajg igen 19.30 för att hon skulle komma igång med behandlingen..

men kan du inte blanda med lite yougurt, eller fil eller dricka eller så?

vad fick du, Heracilin, Kåvepenin eller amimox?

Han fick kåvepening men han har äntligen börjat gilla 1 youghurt så vill inte förstöra den så han inte vill äta den igen.. han har ju välling men blandar ja i det där märker han de direkt så jag får fortsätta tvinga i han det.. trist men sant
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-17 21:52:17 följande:
    Vilka klantar! Hoppas han blir frisk snart!
    jappp kan bara hålla med..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-11-17 21:56:25 följande:
    Men tänk om han läser detdär, då vet han ju vad han ska få! Förvånad Flört
    aaa den risken får jag ju ta
  • sonen08

Fyyyy f************n o ge medicin till en viljstark kille som INTE vill ha... har lyckats få i han 2 ml..... men vet ej hur mycket han svalde

• sonen08

go middag... fick i sonen skiten i morse men får lura i han den o han måste ha nappen i munnen.... så suger han i sig det... nu sover han gott så när han vaknar får han nästa dos.... nätterna är hemska han sover oroligt o skriker

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-18 14:28:12 följande:
    usch vad hemskt... vet hur det är Håller alla tummarna att han snart till frisknar...
    på dagarna sover han kanonbra igår sov han i 3 h på dagen utan o skrika men natten är värs förstår inte
  • sonen08
    satakatse skrev 2010-11-18 16:09:29 följande:
    kåvepelin? fattar inte hur han fixar hålle de i, mina kräktes ut de me engång....
    hoppas han kryar på sig snart...
    han har lyckats spy upp de 2 gånger.. en idag o en igår..
  • sonen08
    trollkarl skrev 2010-11-18 16:44:20 följande:
    kåvepenin flytande är inga problem att få i ungarna, har inte haft det problemet själv. men det innebär ju att man får vara lite smart.. typ blanda i yougurt eller dylikt. funkar hur bra som helst..
    hur kan du lura i dom det??? hur gamla var dom när du började??? Min lille smaka på 1 sked och sa bläääää direkt.. när han har nappen i munnen o man sprutar in vid sidan de funkar då suger han i sig det men i yoghurt den de går inte..
  • sonen08
    trollkarl skrev 2010-11-18 16:52:35 följande:
    min dotter fick strax över ett år, inga problem att lura dom små liven, blanda i det med nåt annat. dock inget varmt.
    yougurt, fruktmos, etc etc  etc... det slinker ner utan problem...
    går inte han är ensvis som synden hehe   men jag hade med svårt för kåvepenin som barn mamma gav oss alltid yoghurt efteråt sån jordubbs youghurt och den har jag än idag svårt o äta då den påminner om den smaken hehe..
  • sonen08

Hmmm en kanske ska ta tag nästa vecka o börja plugga till tentan som är om 2 veckor

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D