Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-11-19 17:15:43 följande:
    har bara läst lite grann nu, men sa du inte att du hade fått mail på FB? menade du att detta handlar om tradera?
    har du inte fått hennes uppgifter så låter det ju konstigt om hon ska anmäla dig...
    men hon vägrar mig sitt konto nr utan ska hålla på och tjabba.... att 300 kr är mycket pengar när man har barn....hmmm
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-11-19 17:18:15 följande:
    nu drar ja iväg o handlar till världens godaste pizza tjing
    den ligger redan i min mage
  • sonen08
    carlf skrev 2010-11-19 17:18:29 följande:
    kanske här man kommer att hitta kärleken;)
    välkommen vart finns herrn och ålder??
  • sonen08
    carlf skrev 2010-11-19 17:23:55 följande:
    i skåneland. men varför får en tjej fråga en kille om ålder när vi inte får fråga er? haha, lite oretvist;) men vist ålder är bara en siffra. jag är 33 år
    ååå var i skåne bor med i skåne
  • sonen08
    carlf skrev 2010-11-19 17:33:04 följande:
    Eslöv. bor du också i skåne eller?
    yes i kristianstad bor jag sen 3 år tillbaka snart med en son
  • sonen08

Julmust uuuuurk de kan man ju inte dricka blev ingen jacka till sonen idag... MEN 2 toppar till mamma

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 17:41:35 följande:

nån har en överaktiv dotter hemma nu

skicka hit henne så hon kan busa med min trötta son
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 17:45:44 följande:
    Nu ritar hon med hunden så hon kanske lugna ner sig snart...
    hehehe hur får hon en hund o rita min son sitter under köksbordet för han vill INTE ha medicine men eftersom han är sååå trött vill ja ta den nu innan han somnar...
  • sonen08

hmmm funderar va tusan man ska hitta på ikväll......imorgon blir de tvätta heeeela eftermiddagen....

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 17:57:28 följande:
    Hon sätter en penna menan klorna typ har en väldigt tillgiven och snäll hund ;)
    daddy XL skrev 2010-11-19 17:51:40 följande:
    joodå blev inte så farligt ju men jag har är inte helt kry känns det som ,kändes nästan som feber igår och haft huvudvärk och inte så ofta jag brukar ha det men det botar man under helgen med att ta det lite lugnare :).
    ev. ta med barnen på söndag så dom får se pappa spela basket ;)
    Bra att det inte blev så farligt.. Jo nån här i tråden har sagt till mig att man botar sig själv om man tar det lugnare, men det är svårt omman är lite kontrollfreak ;)
    hehhehe va gulligt de hade ja velat seee hehehe
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D