Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-11-19 21:13:46 följande:
    Ansök om stödfamilj.....
    behövs inte klara allt
  • sonen08

nu ska jag ändra sonens dagis tider till 8-16 varje dag så jag kan plugga till de jag behöver sen kunna lägga all tid på sonen på kvällar/helger så de blir kanonbra jag behöver tid till plugga och sonen älskar dagis så han kommer inte märka skillanden när jag hämtar

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-19 21:20:55 följande:
    Du kan ju få den där timmen till att träna... utan tjafs... eller kränkande ord.... du skulle få några andningspauser ibland....  även om man är stark så behöver man nån form av egentid.... utan en massa måsten....
    jag älskar min son och har valt det själv han är världens underbaraste och jag vill och kan klara allt träna kommer jag kunna göra jag och sonen ska börja på familjegympa nästa år och jag ska köpa en crosstrainer som jag ska träna järnet på sen
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-19 21:27:34 följande:
    Jag älskar min lille son o valde att föda honom... trots det så har jag stödfamilj utöver dagis... för både min och hans skull
    okej..
  • sonen08

BORde ju vara glad slipper exet i 1 vecka nu när han åkt till egypten

• sonen08

va tusan babblar ni om hänger inte med i ämnes bytena

• sonen08

PEPPAR PEPPAR HAR INTE SONEN VAKNAT ännu"!!!!!!! han somnade halv 10 idag men vaddå de är freeedag ehhehe MEn hoppas hoppas på en bra natt.. efter 1 vecka med liiiite sömn så behöver vi båda detta.

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 22:12:04 följande:
    Tycker att hon ska njuta av det...
    hmmm njuta??? näääää har 1 vecka fullt upp med tenta plugg nu när jag har missat 1 vecka
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-19 22:19:24 följande:
    men du kanske slipper hör nedtryckande ord från din sonspappa??
    japp de slipper jag hehehe men de brukar jag inte få höra på veckorna de är på helgerna jag får höra det....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D