• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

White rabbitt skrev 2010-07-31 22:40:15 följande:
    Ni får ursäkta att det blir lite "Tillbaka till framtiden" för mig med kommentarer i omvänd tidsordning, men jag betar mig sidorna bakåt. Snart är jag i fas.
    Så gör ju jag varje gång jag kommer in på tråden, så det är lugnt.. Dom är vana med mig..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 22:43:21 följande:
    Är uuutråkad....Fick för mig ut och powerwalka förrut gick en lååång runda fast på 30 min kändes bra... men är uuutråkad nuuu....ingen på msn heller som vill prata alla är ut eo festar
    Härligt! Du är så duktig som håller igång!

Jag var o tränade idag (hör o häpna!) med syrran o vi gick på puls/bas-pass på friskis o syrran informerade mig om att det gick ett puls/medel-pass samtidigt men jag tyckte att jag är väl inte i sååå bra form så det var bäst att börja med bas... Men hon hade rätt.. Jag borde gått på medel.. Blev ju inte ens svettig förrän näst sista låten... Inte bra.. Obestämd
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 22:49:28 följande:
    yes försöker nu gå vidare.... hör han av sig som sagt så kommer ja säga sanningen..
    Bra bra bra! Skippa sånna som inte känns bra men var inte rädd för att dejta..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 22:52:19 följande:
    hehe va bra min familj bor 36 mil bort sen är dom som dom är med... så hade ja bott nära hade d einte hjälpt mig ändå kvittar om de älskar min son de är mitt ansvar ser de som
    Jag är superdålig på att be om hjälp men har försökt skärpa mig för jag kan inte klara mig helt själv alltid.. Behöver hjälp ibland även om det inte är ofta jag ber om barnvakt. Idag fick dom vara barnvakt till mina 2 plus syrrans spädis medan vi tränade..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 22:56:48 följande:
    ja vi har ju inte något val heheehe skoja
    Ja, jag ger er inget val... Men jag måste ju kunna säga att jag läst varenda inlägg i denna tråd.. Kan ju inte låta bli att läsa igenom "min" tråd..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 22:57:56 följande:

Happ inatt får man soooova ensam Snyft snyft...Sonen är hos sin pappa inatt men men överlever nog Har ju datan som nattsällskap hehehe

Klart du överlever.. jag tycker det är skönt att slippa få sängsällskap av barnen.. Inge kul att få sparkar o slag i ansiktet.. finns ju bättre sovsällskap än småbarn..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:00:25 följande:
    okej heeeja Har gått ner 1,7 denna veckan såååå är suuupernöjd ÄR på G nu ja de var skönt o ut och gå med musik i öronen och bara njuuuta utan sonen
    Musik är härligt.. Jag är totalberoende.. Tycker det är så himla kul att bara slänga på en bra gammal skiva o fuldansa här hemma med eller utan barnen (eller gå ut o fuldansa på krogen)..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:03:08 följande:
    nepp kommer inte vara rädd måste bara hitta nån som Vågar dejta mig ju
    killarna kommer stå i kö för att dejta dig ju..
  • Majuuu
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:03:32 följande:
    Fenomenal it is! Du har ju skapat en av de mest intressant och välbesökta trådarna här. Initiativet är briljant, både i sin enkelhet och sin formgivning: Desperate single moms är ju den givna utmanaren till Desperate housewives! Marknadsföraren i mig konstaterar bara att du här, med eller utan hjälp, skapat ett koncept som är extremt lättillgängligt och tilltalande. Hade det varit en blogg hade du dragit in stora summor på annonser och nu suttit i någon talk show-soffa och varit klok. Jag är emellertid väldigt glad att du är kvar här. Och är klok för oss andra.
    Nej usch... Jag skulle aldrig vilja bli nån kändis pga nån blogg... Jag skapade tråden för jag kände att den skulle bli ett bra ställe att hänga på.. Klart jag är kvar här.. Kommer vara kvar lääääänge.. Jag trivs bra här o tycker vi är ett härligt gäng..
    O jag må dejta o vara gift, men jag är singel ändå.. O lite desperat är man väl alltid.. Drömmer
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:04:28 följande:
    okej de är skönt ja är glad sonens pappa tog han idag hehe För ja har haft sonen rakt av nu i 2 veckor så de känns skönt o komma ifrån och vara ensam även om ja nu är ensam så känns de skönt o bara vila upp sig och orka 2 veckor till
    du får försöka få mer avlastning av sin sons pappa. ni verkar ju kunna komma överens o umgås alla 3 dessutom o det är ju jättebra. Så har vi det inte här...... Foten i munnen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D