sonen08 skrev 2010-07-28 21:02:04 följande:
jo de är alltid så ja har fått ställa in mina fester som ja har försökt anordna så nu lägger ja ner det... Känns inge kul längre. har haft 1 fest men har planerat kanske 4 st men de runnit ut i sanden....Orkar inte bry mig längre... känner 4 mammor här i stan varav en av dem är hon... vi bor nära så de känns lite surt... men ja skiter i vilket nu.. ja hoppas skapa nya kontakter när ja börjar plugga.
men blev irriterad på studera när ja fråga hur lång tid de tar innan man vet besked om man gjort en omanmälan.. ja de beror på om vi har tid och gå igenom ansökan eller inte... hallåå suuuris.
Jobbigt..

Jag började skaffa mig nya kontakter i höstas då jag kände att jag o exet hade glidit helt isär o jag trivdes inte att hänga med hans kompisar.. så nu har man ju några kompisar o så bor syrran här oxå o henne umgås jag väl med mest.. Men jag lär känna nytt folk hela tiden.
vilket knas.. hoppas du får svar snart! Själv var jag lite paranoid o tackade ja en gång till till sjukgymnastprogrammet för säkerhets skull..