• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-31 23:55:34 följande:
    hehe de som har festen en kille vill tydligen komma hit o sova hos mig hehehe
    Så då kankse du får sängsällskap iaf..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-31 23:56:54 följande:
    fasen vad ni skriver
    Ja här gäller det att hänga med...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:58:09 följande:
    hehehe vi får väl se han sa till min kompis att ja inte var hans typ så men när de har sprit i kroppen så ändras tydligen deras uppfattning ska slänga iväg ett sms om 1 min hehe
    Han kanske inte vågade förut.. Är han nåt att ha då?
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-01 00:00:19 följande:
    ja helt klart.,

men jag blr inte långvarig känner jag

tar på krafterna att köra motorsåg så man får ved till kaminen i vinter
    Håller du på med manliga aktiviteter idag..

Jag borde sova, men är för pigg... Blir väl väckning runt 6 som vanligt.... Tänk om mina barn kunde ta sovmorgon nångång.....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-01 00:05:15 följande:
    ingen anning hehe har inte kommit sååå långt men nu svarar ingen på sms.. så
    jag tänkte mest på om ditt första intryck av honom var att han var intressant eller inte..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-01 00:05:35 följande:
    ja man måste ju ha paus från knypplingen och syltkokningen

mitt barn brukar låta mig sova till kl 8 iaf
    Ja, precis.. Jag brukar iaf se till att ha kjol på mig när jag borrar o hamrar osv..

Vilket snällt "barn" du har... Jag tycker mina skulle kunna sova iaf till 7... Elelr ja, det är mest lillisen som vaknar runt 6 varje morgon..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-01 00:10:44 följande:
    jag brukar undvika kjolen när jag hamrar och sågar med motorsåg

mmm, just nu ligger han på rygg i sängen och snarkar som en välvuxen man

Snart lär de sig att få igång tv:n så får du sovmorgon sen
    Men du har vl kjolen på dig annars?

Jag är inte ett dugg sugen på att göra honom sällskap.. Du vet väl hur det är med mig o håriga saker..

Det lär jag inte få iom att jag har min sovhörna i vardagsrummet.. Bor i en trea o barnen har självklart egna rum..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-01 00:13:33 följande:
    han är söt och fin ser bra ut.. han gick för 30 min till mig men har inte sett han hehe... de säger han är full som fan men har dåååligt lokalsinne när han är full hon bor 5 min ifrån mig...
    har du hans nummer då? aldrig fel med sängsällskap av nån som är fin, men om han är full som en kastrull så hmmm.....
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2010-08-01 00:15:38 följande:
    har du hans nummer då? aldrig fel med sängsällskap av nån som är fin, men om han är full som en kastrull så hmmm.....
    Eller vänta.. Jag var ju oskuldsfull... Mans ka vänta tills man är gift innan man skaffar sånt sängsällskap... Men jag är ju gift... Hmmm.... Obestämd Oskyldig
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-01 00:16:47 följande:
    hehe japp fick hans nr men han svarar ejj
    knaskille.. Han har väl slocknat nånstans... Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D