• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

White rabbitt skrev 2010-07-31 23:28:58 följande:
    Och jag som trodde att det var åt min unika humor och pojkaktiga skämtlynne...Gråter
    Jag skulle nog säkert ha skrattat även om jag inte var trött.. Jag har ju den bästa humorn o kommer med bra "skämt" oftast när jag är trött.. Det är kul att leka med ord tycker jag, men det kommer snilleblixtar bara ibland o dom roligaste (som jag skrattar åt fortfarande flera månader efteråt) kommer helt utan att jag ens försöker..
  • Majuuu
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:30:36 följande:
    Instämmer. Självkänsla och självförtroende attraherar. Givetvis inte om personen är överdrivet kaxig eller egocentrerad. Det räcker att det märks att personen trivs med sig själv, så skickas genast positiva signaler ut kring personen ifråga. Majuutschi bevisar ånyo hur klok hon är.
    Jag är såååå klok.. Jag brukar leka lite egenkär här i tråden o kalla mig för oemotståndlig, men jag gör det med glimten i ögat.. O så är jag ju oemotståndlig helt på riktigt oxå..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:30:52 följande:
    hmmmm men då måste ja beblanda mig med drägglande karlar som behöver haklappar och luktar svett och dricker öl eller snusar o röker och kollar på brrrrrrrrrrrrrrrrum bilar  eller sport eller snygga brudar i lyxförpakningar  uuuuuuuurk nej tror ja håller mig inne tills mannen i skåne dyker upp vid min dörr heheheh
    Nej, jag sa inte att du skulle beblanda dig med drägg.... Du ska ju börja plugga o där lär det väl finnas nå killar.. Ev är det lammkött, men ändå..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:31:54 följande:
    me andra ord är de kört för mig...när alla andra bra och kloka människor finns
    Var inte så neg.. Upp med hakan o ut med boobsen..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:33:10 följande:
    okej nej vi var på stranden men d evar ytligt som tusan han försökte spela cool för min kompis var med där med.
    Ahaaa.. Men det kan ju vara bra att försöka få till fasta rutiner för umgänget med er son.. Har ni nånsin pratat om sånt?
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:37:42 följande:

men men som de ser ut nu är de rätt mörkt ut på kill sidan men men tänker inte lägga för mycket energi på de heller de kommer när de kommer. har 10 minus att gå innan ja kan känna mig snygg o "fin" så innan dess lär ja väl inte hitta nån men men som sagt orkar inte bry mig nu utan focuserar på de som är för mig viktigt i mitt liv. kommer de in nån i mitt liv o får upp mitt intresse så kommer ja ta chansen o se vart de leder till men ännu är den vägen fri

Kom ihåg att itne stirra dig blind på vågen.. Trust me I know... Visserligen var jag sjuk o blev aldrig nöjd eftersom jag såg en tjockis i spegeln även om jag aldrig varit övervikt.. Men vad jag menar är att även om amn har en målvikt så gör den inte en mer självsäker eller gör att man älskar sig själv mer. Det är andra saker som gör det. Man måste trivas med sig själv o bli vän med sig själv. Annars blir man aldrig nöjd.

Jag äger ingen våg efetrsom jag bestämde mig för att inte äga en pga min historik av ätstörningar. Jag mår skitbra, trivs med mig själv o ja jag älskar faktiskt mig själv... Det kanske låter helfel i mångas öron (ögon) men jag tror det är viktigt att älska sig själv. hur ska man kunna älska nån annan fullt ut om man itne älskar sig själv...
    Nu ska jag sluta svamla....
  • Majuuu
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:38:45 följande:
    Tack, bilden är glasklar!Glad
    Vassegoood.. Jag svarar på alla frågor o förklarar gärna om någon inte hänger med i nåt jag är inblandad i eller har koll på..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:41:21 följande:
    hehhehe fatta de nu mnen när ja ´läste de så fick ja för mig något annat hehehe..
    Jag delar med mig av äran för trådstartandet..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:44:10 följande:
    Har insett nu VARFÖR min kompis som bor nära mig har tagit avstånd till mig.....PGR av mitt ex....suckar
    Varför? Vilken skit..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:48:54 följande:
    heheh får konsiga förfrågningar nuuu
    Jaså?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D