• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

White rabbitt skrev 2010-07-31 23:04:41 följande:
    Och nej, jag lider inte av dyslexi (möjligtvis vuxendamp): missade bokstäver i mina inlägg beror uteslutande på ett tangentbord som sett sina bästa dagar. Jag ska rensa det med högtryckstvätt imorgon.
    själv sportar jag med tryckfel.. Men det får ni ta..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:05:45 följande:
    ja brukar läsa men kommenterar inte för de ksulle ta ååår när ni skriver nattetid meningslösa saker hehe
    Men jag kaninte låta bli att kommentera när jag känner för det..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:07:28 följande:
    FAST vi andra tjejer i tråden har med bidragit till denna tråden ju Eftersom vi bad henne starta denna i en annan tråd
    Ja jag har ju redan sagt att du o sockerkicken var med i planeringarna..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:08:20 följande:
    får aldrig sparkar av min son han sooover sååå bra brevid mig i min dubbelsäng men liiite vuxet sällskap hade ju INTE skadat för en oskuld som mig
    Jag må ha dubbelsäng men mina barn rör på sig så mycket när dom sover.. Men sen igen har dom ju fått sova i egen säng sen jag sluppit amma hela nätterna..
    Jag ska bli oskuld snart.. Har hört talas om att allt sånt nollas när man är skild..
  • Majuuu
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:19:41 följande:
    Imponerad över ditt pik performance! Slits dock mellan renovering och dator här...dragkampen inte helt avgjord än. Vilket inte betyder att jag jämför dig med en burk färg, men du förstår resonemanget.
    Vad kul.... Jämföra nån med en färgburk.... Tror Maja börjar vara ltie trött som skrattar åt sånna saker....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:19:41 följande:
    hehehe vi vilken dröm då???
    såfort du ser till att visa dig bland killar.. Sålänge du mår bra o trivs med dig själv så kommer killarna dras till dig på en gång... Trust me, jag vet hur det är....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:21:57 följande:
    hehehee skenet kan bedra vi kommer inte alls överens idag var första gången vi gjort något ihop sen vi fick sonen... och hans kompis/tjej/blivande flickvän eller va man kan kalla henne var med me sen har ja aldrig sett han leka så med sonen som han gjorde ida vet ej om de var för impa på tjejen eller va han höll på med... men spydiga kommentarer kunde han slänga mot mig ändå där
    Nej vad jobbigt.. hade för mig att ni hade varit på stranden tillsammans nyligen o nåt annat sånt oxå.. Men jag kanske minns fel. Jag o mitt ex "pratar" via mail om det är nödvändigt o så går vi på samarbetssamtal som itne går sååå himla bra... Menmen, nån dag kanske vi drar åt samma håll gällande barnen....... Obestämd
  • Majuuu
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:22:07 följande:
    Jag avslöjar ånyo min okunskap, men trots min hög med högskolepoäng:
    "O jag må dejta o vara gift, men jag är singel ändå  " behöver nästan en förklaring. Känner mig totalt som the new kid on the block, nada insatt...
    Jag är gift... Men är på väg att bli skild.. Separerade från min blivande exmake i november förra året, men vårt förhållande var egentligen över redan långt innan det. Var själv på väg att lämna flera gånger under våren 09, men tyckte barnen var ju så små o under barnets första år ska man ju inte göra sånna stora beslut osv.. Ska upp i rätten om typ 2 veckor o hoppas skilsmässan blir klar efter det så jag slipper vara gift med nån som är "sambo" med någon annan..

Jag dejtar ett lammkött.. han är tokkär o jag velig...

Jag ser mig själv som singel...

Förklarar det lite mer? Oskyldig
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:25:13 följande:
    hehe japp du kör allt påå en gång men vi vet hur de ligger till de är INTE sååå illa som d elåter de sista nu menar ja
    Ja, jag är ju egentligen en blivande oskuld som aldrig gjort nånting illa..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-31 23:26:07 följande:
    hehehhehe ja trodde du syfta på DIN son och non socker kiclk hehehehehhee
    nej det är ju du som är sonen.. o sockerkicken är saknad....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D