• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Banshee Queen
    Queenie70 skrev 2010-08-05 22:30:28 följande:
    Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
    precis, till skillnad från dem.Flört
  • Majuuu
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:21:51 följande:

jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...

Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......

Jag kan skriva med flera samtidigt ibland, men jag dejtar en i taget o pratar inte om att träffas med fler än en i taget.... Var annat när jag var yngre.... Men då hade jag ju inga barn o begränsat med dejt-tid...
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:27:21 följande:
    Nej han ska fylla 25 i oktober.... Det är väldigt ungt för mig....
    Kvinnor och deras åldrar...... SUCK!
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:28:58 följande:

hade jag oxo gjort...jag springer inte efter 10 tjejer, jag lägger min kraft uppmärksamhet på en person åt gången, skulle det inte visa sig fungera, eller att man inte klickar, bra då kan man gå vidare, men inte under tiden. men försöker se om det finns något..sen skall man inte stressa heler men nån måtta får det vara...

jaja så tänker jag, sen får alla andra göra bäst fan dom vill rent ut sagt...

nej jag hade inte heller gjort så.

jag tycker att man dejtar färdigt först och skulle det inte kännas rätt så går man vidare precis som du säger.
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:24:04 följande:
    jag med,

dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,

när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.

frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.

Så jag la ner det där och då.
    Vilket pucko!
  • Singel Man
    Queenie70 skrev 2010-08-05 22:30:28 följande:
    Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
    ja där skulle jag inte ens gå om jag fick betalt, fy fan....har nog inte varit på krogen på över 20 år, o skulle jag gå ditt, kommer jag nog inse rätt fort varför oxo...får rysningar...
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:28:33 följande:
    Skoj, är ni fortfarande vänner?
    Ja Malena o jag har firat midsommar ihop i uppsala o festat en gång här i västerås tillsammans på power meet.. O dom från den andra kryssen är jag frotf kompis med.. O en hel hög andra jag träffat via nätet har jag kontakt med eller är kompis med.. Jag gillar nätet..
  • Queenie70
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:31:54 följande:
    precis, till skillnad från dem.Flört
    Jag tycker det tar för mycket tid och energi och PENGAR att vara ute i svängen. Och nu som ensamstående morsa så lär det ju bli en omöjlighet dessutom. Nätdejting är ju bra för då kan man sitta hemma i sina sunkiga mysbrallor med flottigt hår och vara charmig i mail till några som verkar intressanta. Jag har mailat några veckor med folk, då har det utkristalliserat sig ett par som jag får lust att prata i tel med och därifrån en eller två som jag har träffat för en fika för att kolla vibbarna.

Har träffat mina 3 senaste förhållanden på nätet. Första höll ett år (visade sig vara värsta praktsvinet)

Den andra var jag ihop med i två år, men det var lite kämpigt att flyga utomlands en gång i månaden, då han inte bodde i Sverige så det sket sig.(gissa hur nervös jag var första gången vi skulle träffas, och jag flög till ett annat land för att träffa en främmande karl.

Den senaste som jag nu separerat ifrån var jag tillsammans med i närmare 5 år och vi har ett barn tillsammans.
  • Queenie70
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:31:35 följande:
    Tack för tipset är med där, men tycker den e grötig eller ja inte bra, kanske inte har lagt ner tillräckligt med tid kolla, tja...fan att det inte bara kan komma en söt flicka knacka på dörren, haha, ja just det ,det funkar inte så..
    Som jag sa tidigare, så tror jag det är såååå mycket lättare att vara tjej i det läget, oavsett vilken site man hänger på.
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:34:34 följande:
    ja där skulle jag inte ens gå om jag fick betalt, fy fan....har nog inte varit på krogen på över 20 år, o skulle jag gå ditt, kommer jag nog inse rätt fort varför oxo...får rysningar...
    fast det är en av fördelarna med att ha gått buggkursen,

man har en "aktvitet" även på krogen istället för att bara dricka öl och tjöta med folk
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D