• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:42:11 följande:
    Japp de är ju de Han vill ha en kvinna som är redo för familjelivet hallooooo Nää ja är ute efter och parta och suuuupa eller inte de klickade som tusan vi pratade i 3 dygn sen pang så säger han att han har sååå mycket o göra... hmm jaja hans förlust får spana på killarna på högskolan om ja kommer in
    Det låter ju som han fegade ur...... Obestämd
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 21:43:12 följande:
    jag tror inte du vill det egentligen,

han är väldigt knepig och ganska feminin av sig,

men har fru och ett barn,

jag misstänker dock att han inte skulle tacka nej till en omgång på höskullen med tex Brad Pitt
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:45:59 följande:
    ja vet något som inte ni vet ja vet något som inte ni vet hahahaha
    Tell me tell me tell me!!!!!!!!!!!!!
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:55:39 följande:
    Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
    hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 21:56:42 följande:
    *ähum*

alla killar?
    Det finns alltid undantag.Flört
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:52:05 följande:
    Jag har mina på heltid, pappan är inte med i bilden alls, på gott och ont. Visst skulle en sovmorgon vara skönt lite oftare, men nu under sommaren har jag lyckats få dem att sona till nio, så då får jag sovmorgon, superskönt.
    Vilket lyx.. Alltså både heltidsbarn o sovmorgon... Jag fick sovmorgon till 6.45 imorse.. Det tyckte jag var lyx... Lillisen har envisats att vakna 6 eller tidigare nästan hela sommaren... O hennes mamma är dum i huvet som inte fattar att gå o lägga sig i tid.... Skrikandes
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
    Är det något jag lärt mig så är det att om något känns som om det är för bra för att vara sant, då är det för bra för att vara sant, cyniskt, absolut, men vad mycket bakslag jag besparar mig.
  • Fletcher Reed
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:

Glöm inte att det ofta kan finnas en väldigt naturlig anledning, en sån enkel som att det står en tom dator hemma och går. Eller han ser på tv med kompisarna eller vad fan som helst. Deppa inte ihop med en gång!
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:01:44 följande:
    Vilket lyx.. Alltså både heltidsbarn o sovmorgon... Jag fick sovmorgon till 6.45 imorse.. Det tyckte jag var lyx... Lillisen har envisats att vakna 6 eller tidigare nästan hela sommaren... O hennes mamma är dum i huvet som inte fattar att gå o lägga sig i tid.... Skrikandes
    Så var det för mig, tills för några veckor sedan, då började jag arbeta på att få dem att stanna uppe till 20:30 och sedan dess sover de länge på morgonen.Solig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D