• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:49:15 följande:
    Jag brukar oxå reagera på folk som tycker det är skönt att vara barnlediga o som dessutom inte har separerat från den andra föräldern.. Visst kan jag tycka det är skönt att få sova ut ibland eller göra nåt ensam men jag har ju varit föräldraledig i nästan 3 år o första 2 åren hade jag näst intill noll tid utan barnen.. Jag skulle helst av allt ha mina barn 100% men det går ju inte.. Då är jag bara ego.. Jag försöker göra så mycket som möjligt när dom inte är hemma så tiden går fort o så jag inte hinner tänka för mycket..
    Jag har mina på heltid, pappan är inte med i bilden alls, på gott och ont. Visst skulle en sovmorgon vara skönt lite oftare, men nu under sommaren har jag lyckats få dem att sona till nio, så då får jag sovmorgon, superskönt.
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:26:47 följande:
    Ok, nu har jag snokat runt och hängt i ett hörn av tråden och nyfiket och lite blygt Skämskollat in er men inte vetat om jag vågar ta steget fullt ut att skriva något, så nu hoppar jag in, om jag får?Tyst
    Självklart!!! Välkommen!!!
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:49:15 följande:
    Jag brukar oxå reagera på folk som tycker det är skönt att vara barnlediga o som dessutom inte har separerat från den andra föräldern.. Visst kan jag tycka det är skönt att få sova ut ibland eller göra nåt ensam men jag har ju varit föräldraledig i nästan 3 år o första 2 åren hade jag näst intill noll tid utan barnen.. Jag skulle helst av allt ha mina barn 100% men det går ju inte.. Då är jag bara ego.. Jag försöker göra så mycket som möjligt när dom inte är hemma så tiden går fort o så jag inte hinner tänka för mycket..
    jag tycker de är skönt MEN de är bara att de är såå krävande och ja behöver koppla av för att orka vara mamma resten av veckorna hade nog klarat de galant utan några problem om ja inte hade haft min adhd.
  • sonen08
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:53:09 följande:
    PET flaskor?? Förvånad
    hehe nepp blivit inervjuad idag
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:32:35 följande:
    japp nu skiter ja i vilket...han ignorerar mig på FB och på MSN så nu ger ja upp....
    Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:55:39 följande:
    Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
    *ähum*

alla killar?
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-05 21:39:15 följande:
    hello my evil twin
    Är jag ond? Oskyldig
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:41:27 följande:
    På riktigt? Förvånad Tror du han skulle vara villig att komma hem och krypa ner i min säng så jag får krama honom, självklart endast iförd en peruk med flätor?Flört
  • sugar rush
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:42:49 följande:
    My work here is done
    mmm,,, inte mitt.... ja återkommer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D