• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Fletcher Reed
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:16:12 följande:
    Ja självklart.. Men jag syftade på alla killar sonen råkat ut för... Har varit en hel del puckon där kan jag lova....
    O detdär med att stressa fram nåt är läskigt.. Mitt lammkött jag dejtat började ju prata om att flytta hit till Västerås efter 3-4 dejter.... Jag kan ju lugnt säga att jag fick panik o tog ett stort kliv bakåt o ska prata ordentligt med honom imorn o dra ner honom på jorden ordentligt....
    Lammköt?? Vafan är han 17???
  • figurehead
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:15:57 följande:
    Tänkte jag nämner inte sånt, men det har du rätt i. Men man ska fortfarande inte deppa ner sig helt innan man verkligen vet. Har själv vart helt deprimerad utan anledning felra ggr.
    nej precis,

det kan ju ff finnas en vettig förklaring på detta.

även om det är otroligt att någon annan skulle sitta med hans facebook framme.
  • Majuuu
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:09:55 följande:
    Skulle just säga det.. finns ju dom ärliga, som är bra, , varför skall man misstro folk ?, men ifs vissa har lite svårt för sanningen ,både att ta den, eller säga / skriva den, men sånt märker man rätt fort, o då är det bye bye...
    Tyvärr finns det så himla många som ljuger o spelar spel... Dom förstör för dom ärliga... Skrikandes
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:17:35 följande:
    Ja jag kan sånt oxå.....men bara ibland eller ska vi tom säga sällan....
    mykcet sällan kan jag gå med på
  • Singel Man
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:19:11 följande:
    Tyvärr finns det så himla många som ljuger o spelar spel... Dom förstör för dom ärliga... Skrikandes

jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...

Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......

• sonen08
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:15:57 följande:
    Tänkte jag nämner inte sånt, men det har du rätt i. Men man ska fortfarande inte deppa ner sig helt innan man verkligen vet. Har själv vart helt deprimerad utan anledning felra ggr.
    nej ja vet de.. men men ska inte bry mig.. är han intresserad så ligger bollen hos han nu.. ja har ett barn o ta hand om tänker inte försumma han.. vill han ses så får han höra av sig och de har ja sagt till han
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:13:57 följande:
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
    Jag träffade första pesonen via nätet för typ 11-12 år sen...... Har tappat räkningen för lääääänge sen...
    Åkte ju på kryssning med Malena från denna tråd i juni.. Vi hade aldrig träffats förut o vi hade skitkul... Har även åkt på kryssning med 3 tjejer från en annan tråd, men då hade jag träffat 2 av dom 1 gång o 1 ingen gång...
  • figurehead
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:21:51 följande:

jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...

Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......

jag med,

dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,

när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.

frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.

Så jag la ner det där och då.
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:15:14 följande:
    ja försöke inte klicka heller utan vänta.. men nuklickade som tusan och så. men ja har inte de där känslorna som ja alltid fick inann ja fick sonen och som fick mig att flytta hit ner De impulskänslorna är borta vilket ja är sååå glad över ja har fegat ut mååånga gånger men denna gången kändes de som att ja ville träffa han innan ja gick vidare... men men vi får se.. Ikväll ska ja somna i tid för en gång skull har somnat runt 12-1 de senaste dagarna för pratat med han hela tiden.. så kanske är bra med distans med och han får umgås med vänner om de är de han gör.. kommer inte prata med han alls i helgen heller då han ska iväg.. vi får se hur de blir som sagt han påstod innan han gick tidigare idag att vi kommer höras.. men men
    Får väl hioppas det är nåt så enkelt att han hänger med sina kompisar... Men det vekar lite skumt....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:16:58 följande:
    jaja nu ska ja sluta dystra ner tråden med mina "problem" sorry..
    Du får "dystra" så mycket du vill o behöver!! Vi finns ju här för varann! Kraaaaaaaam!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D