• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 22:16:05 följande:
    nej, det är ju sant att man inte vet vad det är för människa.

men ska man träffas så ska man ju träffas i en miljö där det känns tryggt.

och skulle det vara rena stolpskottet så får man ju se till att bryta direkt.
    Jo, fast jag skulle nog aldrig kunna falla för någon eller ens intressera mig för någon jag träffat på nätet, på det sättet. Fast, man ska väl aldrig säga aldrig.
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:17:59 följande:
    Lammköt?? Vafan är han 17???
    Nej han ska fylla 25 i oktober.... Det är väldigt ungt för mig....
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:23:11 följande:
    Jag träffade första pesonen via nätet för typ 11-12 år sen...... Har tappat räkningen för lääääänge sen...
    Åkte ju på kryssning med Malena från denna tråd i juni.. Vi hade aldrig träffats förut o vi hade skitkul... Har även åkt på kryssning med 3 tjejer från en annan tråd, men då hade jag träffat 2 av dom 1 gång o 1 ingen gång...
    Skoj, är ni fortfarande vänner?
  • figurehead
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:26:38 följande:
    Jo, fast jag skulle nog aldrig kunna falla för någon eller ens intressera mig för någon jag träffat på nätet, på det sättet. Fast, man ska väl aldrig säga aldrig.
    jag kan definitivt bli intresserad men för att bli mer än så måste jag träffa tjejen.
  • Queenie70

14 mail hade ramlat in på Vilda de senaste timmarna. ALLA var trevliga Ett var visserligen från en fotfetischist, men han var inte otrevlig han heller....Bara tipsar alltså.

• Singel Man
    figurehead skrev 2010-08-05 22:24:04 följande:
    jag med,

dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,

när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.

frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.

Så jag la ner det där och då.

hade jag oxo gjort...jag springer inte efter 10 tjejer, jag lägger min kraft uppmärksamhet på en person åt gången, skulle det inte visa sig fungera, eller att man inte klickar, bra då kan man gå vidare, men inte under tiden. men försöker se om det finns något..sen skall man inte stressa heler men nån måtta får det vara...

jaja så tänker jag, sen får alla andra göra bäst fan dom vill rent ut sagt...

• sonen08

De enda ja vill träffa är en bra och stabil kille som har fötterna på jorden har ett jobb då ja har haft ex som ja fått försörja och nu har ja barn och tänker inte göra de igen.. En kille som gillar barn och tar mig för den ja är.. Kan ta till sig sonen och göra saker som leka och ja de är min högsta dröm att sonen ska tycka om min partner för de är då är ja lycklig. Visst ska de klicka mellan oss med. Men den killen som gör sake rmed min son utan nån ber utan de kommer självman att han vill de får mig att fälla en tår av lycka.. Sen ska han vilja ha en framtid med barn och kanske hus med. Få mig att må bra och få mig att skratta visa kärlek och ja va allt de innebär.. Mysa i soffan och sånt .. Inte komma in som att han ska ta över papparillen för sonen har en som kanske inte är den bästa men ändå.. Inte rusa fram utan dejta och ta de lungt att de ska leeeda över till ett förhållande.

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:19:33 följande:
    mykcet sällan kan jag gå med på
    Ja ok då... Jag försökte bara försköna sanningen lite...
    Är urkass på att ge (o ta) komplimanger... Men jag försöker bli bättre på det utan att bli sådär äckligt oärlig i komplimangerna... Kräks
  • Queenie70
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:13:57 följande:
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
    Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
  • Singel Man
    Queenie70 skrev 2010-08-05 22:28:47 följande:
    14 mail hade ramlat in på Vilda de senaste timmarna. ALLA var trevliga Ett var visserligen från en fotfetischist, men han var inte otrevlig han heller....Bara tipsar alltså.
    Tack för tipset är med där, men tycker den e grötig eller ja inte bra, kanske inte har lagt ner tillräckligt med tid kolla, tja...fan att det inte bara kan komma en söt flicka knacka på dörren, haha, ja just det ,det funkar inte så..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D