Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Är det nån som fått ihop det i denna tråd ännu? *nyfiken*

• Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:06:26 följande:
    Hmmm... näää... tror inte det iaf????
    Nähä, va trist. Ingen idé man söker sig hit när man blir singel då
  • Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:12:33 följande:
    När?

OM du blir det vavavavava?
    Så snart som möjligt
  • Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:15:36 följande:
    Tröttnat på det ljuva livet i tvåsamhet? Tungan ute
    Mm..Ljuvt va ordet va.
  • Queenie70

Om det dyker upp nån nordisk, lång hantverkare, med körkort, fast inkomst, utan sociala eller psykiska problem, med självdistans och som dessutom älskar hushållsarbete så kan ni ju hojta på mig dock.

• Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:20:32 följande:
    Och om nån skulle hitta en sådan man.. ring världspressen.... det vore en sensation
    Usch..nu dödade du det sista hoppet.
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-06-21 22:23:59 följande:
    Nåja, kanske vi överdriver en smula.

Jäklar vilka krav  drottningen hade på sin blivande karl
    Jag som tyckte det var rätt låga krav ändå...*suck* Det verkar hårt därute på singelmarknaden...
  • Queenie70
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-21 22:31:28 följande:
    Queenie.. här kan du kolla vilka krav du kan ställa

www.familjeliv.se/Forum-5-154/m53118848.html

*hjälpsam just nu alldeles gratis*

haha
    Tack...så jättemycket....verkligen..nu vet jag....*deppar ihop*
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-07-16 08:35:16 följande:
    men han har ju inte vart "otrogen" han hade suuuperdåligt samvete för att han ljög att han hade flickvän... Hade han vart som andra killar så hade han struntat i och sagt de och bara kört på så han var ju ärlig men ändå rätt sent 2 veckor för sent.. Tur vi inte hann träffas eller så.. Men ja är kluven för om han var ärlig och ska dumpa henne...eftersom han har inte dom rätta känslorna.. men men får väl se om de dyker upp mer mail från han... skrev att han kan glömma flirta med mig så länge han har tjej vi kan prata på msn men de är enbart som vänner.
    Hehum...får man lov att hoppa in och bryta naiviteten nu....Jag har varit med i några år och vet vad jag snackar om. Det där snacket är ju klassiskt. Han vill framställa sig som schyssta killen med dåligt samvete nu, för att det är ett sätt att komma innaför dina brallor...Kom igen tjejen.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-07-16 10:31:07 följande:
    jaha.. men han kommer INTE komma innanför mina brallor......
    Varför ödsla tid då? Du har väl redan vänner så det räcker?

Tycker kvinnor ska göra en pakt, att inte slösa massa tid på karlar som inte håller måttet...Inte ens som "vänner" det kanske skulle få manssläktet att strama upp sig lite, om de fattar att det inte finns massa öppna kvinnofamnar att få lite tröst i fast man uppför sig som ett fån
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D