Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-07-16 10:49:08 följande:
    men de är väl fan ändå mitt val om ja väljer att ha kvar han på msn och prata med han???? eller ska du komma in med pekpinne varenda gång ???????? mitt liv mitt val hej då....VI PRATAR BARA PÅ MSN!!!!!!!!!!! ja väljer vilka ja vill ha där inte du ingen annan punkt slut ha en bra dag hej då..
    Oaajt...
  • Queenie70

Om man nu hittar en karl.....Vad ska man med honom till? Egentligen?

• Queenie70
    upyours skrev 2010-07-26 23:42:46 följande:
    Jadu, vad ska man med tjejer till egentligen? Vilken fråga...
    Tja...kvinnor brukar ju generellt vara till bra mycket mer nytta för mannen än tvärtom

Men egentligen ska vi nog ge fan i att ge oss på att bo tillsammans....det blir bara problem...Vi ska bo på varsitt håll och träffas utanför vardagsbestyren så kanske det kan gå bra.
  • Queenie70
    upyours skrev 2010-07-26 23:48:53 följande:
    Jaså? Är det därför kvinnor "spelar bimbo för att de inte vill bli smutsiga under naglarna"? Tycker du att man ska se på varann som nyttiga objekt? Är det den synen du har på män?

Jag tycker att det är skitsjukt att påstå något så dumt som du nyss påstod.
    Tycker du? Nä, jag är helt seriös med att jag tror att det skulle vara mycket lättare att få relationer att fungera om man inte bodde under samma tak. Tror kvinnor ska bo med andra kvinnor och män med andra män, då blir vi lyckligast. Hur du får det till att man ser varandra som objekt vet jag inte riktigt...Det är väl kanske först då som vi VERKLIGEN kan möta varandra som människor istället för att väga in saker som ekonomi, han är ju så bra med bilen, eller hon stryker ju mina skjortor....

Tagga ned pysen
  • Queenie70

Jahaja...Nån som har nåt förslag på några bra seriösa dejtingsiter? Här ska hittas en rekorderlig karl!!

• Queenie70
    vampyria2 skrev 2010-08-01 19:00:51 följande:
    Jag tror ärligt att det bästa sättet att hitta nån som man gillar är att hitta forum som är riktade till nått änme man är intresserad av. Tex så träffade jag mitt ex på helgon,net en musik saijt, nu är han i och för sig mitt ex men han var en snäll gubbe Drömmer
    Är ju kul om man träffar någon som gillar det man själv är intresserad av
    Hmm..få se nu, några siter där man kan hitta karlar som är intresserade av shopping, teater, barn, hänga framför familjeliv, läsa böcker, skvallra...hmm..Låter som jag får sikta in mig på nån gaysite då..
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-01 19:09:47 följande:
    kanske det, men ålder är väl bara en siffra väl?
    nej....
  • Queenie70

Vilda webben verkar vara ett sympatiskt ställe. Får bara trevliga mail, och väldigt väldigt få såna där "schysst hylla mail" Tipsar.

• Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-04 23:58:02 följande:
    he he,

trevligare än BC då förstår jag.

Jag får ibland mail av killar som undrar om jag är kåt.

Brukar fråga vilken del av hetero och kille de inte får ihop.
    Vad är BC?
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-05 00:00:58 följande:
    Majuutschi skrev 2010-08-04 23:59:34 följande:
    BC? I min värld betyder det butikschef.... Vad betyder det i din värld?
    body contact

ska tillägga att det inte används längre pga att 99 % är bara där för att provocera
    Provocera eller för att knulla?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D