Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Tittar in och kommer sedan på att jag inte är desperat, Oskyldig, så jag går igen. Tungan ute

• Banshee Queen

Ok, nu har jag snokat runt och hängt i ett hörn av tråden och nyfiket och lite blygt Skämskollat in er men inte vetat om jag vågar ta steget fullt ut att skriva något, så nu hoppar jag in, om jag får?Tyst

• Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 21:30:57 följande:
    hoppa in bara, med bägge fötterna
    Tackar. Glad
  • Banshee Queen
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:32:34 följande:
    Tackar. Glad
    Asterix och Obelix, sonens favorit.
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:33:28 följande:
    välkommen ålder och ort är du man eller hona???
    Skäms Hona, trodde "queen" och  min bild avslöjade det, tydligen inte. *springer och byter om* Bor i Svealand och är 32.
  • Banshee Queen
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:35:45 följande:

" target="_blank">

DUU SKAAA TALAAAAAA!!
    Jag älskar Obelix, han är så söt och ser ut att vara mjuk och gosig.
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:37:21 följande:
    hehe sorry
    Det är lugnt, om tur var är jag inte så lättstött. Tungan ute

Tråkigt att dejten inte gick som det skulle, hans förlust, inte din.Flört
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 21:39:32 följande:
    har en jobbarkompis som ser exakt ut som Obelix, fast utan flätorna.

det är nästan otäckt
    På riktigt? Förvånad Tror du han skulle vara villig att komma hem och krypa ner i min säng så jag får krama honom, självklart endast iförd en peruk med flätor?Flört
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:42:11 följande:
    Japp de är ju de Han vill ha en kvinna som är redo för familjelivet hallooooo Nää ja är ute efter och parta och suuuupa eller inte de klickade som tusan vi pratade i 3 dygn sen pang så säger han att han har sååå mycket o göra... hmm jaja hans förlust får spana på killarna på högskolan om ja kommer in
    *Håller tummarna för att du kommer in*
    figurehead skrev 2010-08-05 21:43:12 följande:
    jag tror inte du vill det egentligen,

han är väldigt knepig och ganska feminin av sig,

men har fru och ett barn,

jag misstänker dock att han inte skulle tacka nej till en omgång på höskullen med tex Brad Pitt
    *LOL*
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 21:43:25 följande:
    Han är snäll också :)
    Jo, verkligen och det är den viktigaste egenskapen hos en person i mina ögon.
    sugar rush skrev 2010-08-05 21:43:28 följande:
    Banshee queen - välkommen
    Tackar
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 21:49:15 följande:
    Jag brukar oxå reagera på folk som tycker det är skönt att vara barnlediga o som dessutom inte har separerat från den andra föräldern.. Visst kan jag tycka det är skönt att få sova ut ibland eller göra nåt ensam men jag har ju varit föräldraledig i nästan 3 år o första 2 åren hade jag näst intill noll tid utan barnen.. Jag skulle helst av allt ha mina barn 100% men det går ju inte.. Då är jag bara ego.. Jag försöker göra så mycket som möjligt när dom inte är hemma så tiden går fort o så jag inte hinner tänka för mycket..
    Jag har mina på heltid, pappan är inte med i bilden alls, på gott och ont. Visst skulle en sovmorgon vara skönt lite oftare, men nu under sommaren har jag lyckats få dem att sona till nio, så då får jag sovmorgon, superskönt.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D