Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-08 19:54:27 följande:
    ja de e bara att inse fakta... verkligheten kommer ikapp... men men,, frukta icke... bara ca. 12 år kvar nu till dom är tonåringar och kommer vilja sova lääääänge... samma som mamma
    Låter ju positivt. Tungan ute
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-08 19:57:09 följande:
    Hej halloj o gokväller

"Skuttade" upp ur sängen 04:45 i morse, gjorde mig i ordning o sedan i väg till jobbet, efter en dag fylld av fart, problem o en hel del att göra så kunde jag stämpla ut strax efter 15:30.
    Hemma drogs dammsugaren fram o nedervåningens golv fick sig en omgång av den innan jag tvättade golven "luktar rent".
    En sväng in till stan då kattsanden tagit slut o dotra "glömde" säga till mig, hem igen, lagade mat, åt med baren, diskade, satte mig här o ska snart ner till tvättstugan o sätta igång en maskin.
    "Känner mig nöjd med dagen"
    Arbetat på en söndag?Förvånad
  • Banshee Queen

Nu är barnen nerbäddade, dags att slöa.

• Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-08 20:41:04 följande:

Japp Obestämd har haft massor av problem med en maskin vilket gör att vi ligger massor efter så då är vi tvugna att köra även på söndagarna, lär bli varje söndag ett bra tag framöver...o vi kör skift, kvällsskiftet håller på o kör för fullt just nu.
    Ok, då förstår jag bättre.
  • Banshee Queen
    daddy XL skrev 2010-08-08 20:42:20 följande:
    nää nu blir det soffan o tv , godnatt allihopa
    Godnatt.Glad
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 20:44:03 följande:
    joo hittat ett snyggt men får vänta tills ja får pengar för och kunna höra av mig om de är kvar folk brukar inte hålla kvar saker åt en på blocket..
    Det finns inga loppisar eller auktioner i närheten av där du bor?
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 20:47:55 följande:
    finns de säkert men har inte bil och kunna ta mig dit..
    Tråkigt, för där kan man göra riktiga fynd, fast det kan man på blocket med iofs. Har du ingen vän med bil eller med ett skrivbord som de vill bli av med?
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 20:59:15 följande:
    tyvärr känner ej många här... enda som har bil ja känner är sonens farmor men hon kör inte ofta mer än om ja verkligen behöver hjälp..
    Aj då, ja, då är situationen lite knepigare såklart.Obestämd

Nu börjar 2 1\2 män, Skrattande
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 21:03:49 följande:
    vilken kanal???
    Sexan
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-08 21:14:01 följande:
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 21:10:10 följande:
    Sexan
    Vad ni tjatar...  Drömmer
    En så bra siffra tål att upprepas. Flört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D