Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-08 15:07:40 följande:
    ska upp med allt på vinden istället så slipper ja ha de i lägenheten. men ORKA springa 3 våningar upp phuuu lär behöva en rejäl duch sen men iofs de är rätt bra träning springa upp o ner hehe
    Superbra träning för rumpan.Skrattande
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:11:19 följande:
    annars FÅR ja vänta tills han gör det och ja vet at då blir de aldrig gjort bättre ja fixar de så ja ser va som är mitt och hans... de är proslin och skit som ska packas.. annars låter han de stå här i 1 år till....
    Ja, jag fattar ingenting, du är en bättre människa än jag är tydligen. Hade det varit mitt ex hade jag upplyst honom om att han fick fixa bort sakerna på en vecka och om de var kvar så åker de på tippen, alternativt att jag ackar kläder, porslin och annat i stora svarta sopsäckar som jag inte är särskilt varsam med.Demon
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:14:08 följande:
    de e lika bra o säga de två ggr så att hon vet att vi tycker verkligen så
    Trodde det var det enda sättet man kunde tänka om situationen, men tydligen inte. Flört
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:16:28 följande:
    maglyft är oxå bra för rumpan *just so you know girls*
    Maglyft?

"Ryggsäckar e packade med mer än blott en grej, allt som du behöver kan jag plocka fram åt dig, ryggsäck, ryggsäck, ryggsäck, ryggsäck, yeah"
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:21:10 följande:
    såhär är det.. ang att kasta ut andras saker...

i detta fall FÅR sonen enligt lag inte ställa ut exets saker.. eller dom får stå ute men de får ej förstöras för då kan exet anmäla HENNE för det OCH får rätt till ersättning..
    hon får heller ej kasta sakerna... så egentligen är hon fast.. antingen försöker hon få honom att packa o sen he upp de på vinden, ELLER så måste hon göra det själv om hon inte vill ha de inne...

sant, ja
    SJUKT JAAAAAAAAA!!!
    Jösses, men om hon packar sakerna ovarsamt då, då har hon ju packat sakerna, inte hennes fel att de gått sönder, eller?
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:23:11 följande:
    ja du vet.. man ligger på mage,, o så lyfter man upp överkroppen.. då spänner du rumpan.. kanske heter nå annat men ja kallar de maglyft...

bäckenbottenträning är oxå bra för dom musklerna... men de pratar vi inte om här för då kommer nån sexgalning att kunan misstolka detta och attackera..
    Menar du armhävningar, då¨ligger man ju på magen och lyfter överkroppen? Obestämd
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:23:57 följande:
    hon får inte medvetet ha sönder några saker.. det kan tyvär vändas emot henne sedan
    Men shit, ja, då gör hon ju det enda rätta enligt lag, men det måste vara otroligt frustrerande, jag skulle koka av ilska.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:27:12 följande:
    nä man har armar längs kroppen.. och sen lyfter man upp överkroppen enbart med hjälp av magmuskler och ryggmuskler...
    när du gör de så spänner du även skinkorna...

armhävningar är INTE min grej...
    Måste prova.
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 15:27:46 följande:
    hmm. nej där är det ju bara gammal skit,
    Det kanske var det som var hennes poäng? Oskyldig
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:31:02 följande:
    det är helt jävla sjukt!!!
    men tyvär sant...

finns jävligt många såna här saker som e helt åt skogen..

ska säga en sak....

jag köpte MIN bil för MINA pengar, hade sparat till halva bilen och tog ett lån på andra halvan i MITT namn
    men sen hade vi gemensam ekonomi och det i sin tur ledde till att jag vid bodelningen inte kunde bevisa att de var min lön som gått till amorteringen på min bil utan de kunde ju ha tagits lite av hans pott oxå om aj säg.. så därför skulle MIN bil ingå i bodelninge... vilket ledde till att ja i pincip inte fick nånting...
    ja fick MIN bil som ja redan hade köpt själv... ja stod som ägare på den ensam... sen fick ja ett vitrinskåp som var till mig från min familj... de va de ja fick....

nä, nu ljuger jag,, ja fick en fåtölj oxå
    Ja, där ser man. Ni var inte vänner ditt ex och du när ni gjorde bodelningen alltså?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D