Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-08 11:37:08 följande:
    tvn är på heeela tiden men han ska vara där ja är och pilla med de ja gör.. eller leka precis där ja står.. men han vaknade för tidigt idag så inte konstigt han var gnällig. men ja känner de är bättre avbryta och vänta så ja slipper gå i taket för inget
    Låter som en mycket sund strategi.Glad
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 11:41:41 följande:
    hahaha.. mmm de e inte den enda sången som fastnar....
    ja har fåret shaun i huvet dag ut o dag in
    Du är på inget sätt ensam om det.Tungan ute
  • Banshee Queen

Nu måste jag fixa lunch åt barnen, sen aktivera dem.

• Banshee Queen

Nu har vi varit i lekparken, så nu äter barnen glass för att sedan vila lite i soffan. Regnet har konstigt nog inte kommit än, men jag hoppas innerligt att det infinner sig snart för jag har sån träningsvärk efter allt springande med stödhjulslösa cyklar.

• Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 14:35:47 följande:
    träningsvärk är ju angenäma problem
    Jo, men jag börjar bli lätt uttråkad också.Flört
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 14:41:44 följande:
    jaha, men snart så cyklar de väl själva, så slipper du kuta efter och hålla i.
    Hoppas du har rätt Skrattande
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 14:48:41 följande:
    jo men det går väl rätt fort när de väl börjar våga trampa utan att man håller i.
    Om jag nu fick släppa, men det får jag inte, och de har stenkoll, vilket innebär att de vänder sig om hela tiden vilket i sin tur leder till att de ramlar.
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 14:54:06 följande:
    jo men så är det ju, jag minns ju själv hur rädd jag var när farsan hade släppt, men det tog ett par ggr sen trampade man vider bara.

men visst ramlade man också pga att han hade släppt och man märkte det.
    Jo, vi kämpar vidare.Glad
    sonen08 skrev 2010-08-08 14:55:40 följande:
    fyyyyyyyyyyyyy fan va mycket SKIT!!!!!!!!!!!!!!! som är exets i min lägenhet de är fan skamligt....Han har ara tagit kläderna.... när han stack för 1 år sen... De är Skitjobbigt att ja ska få röja undan i MIN lägenhet all HANS skiiiiiit...
    Ta alla hans grejer, lägg dem i en säck och seda ringer du och talar om för honom att om han inte hämtar sina saker inom en viss tid så kastar du skiten.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Banshee Queen
    Banshee Queen skrev 2010-08-08 15:04:38 följande:
    Jo, vi kämpar vidare.Glad
    sonen08 skrev 2010-08-08 14:55:40 följande:
    fyyyyyyyyyyyyy fan va mycket SKIT!!!!!!!!!!!!!!! som är exets i min lägenhet de är fan skamligt....Han har ara tagit kläderna.... när han stack för 1 år sen... De är Skitjobbigt att ja ska få röja undan i MIN lägenhet all HANS skiiiiiit...
    Ta alla hans grejer, lägg dem i en säck och seda ringer du och talar om för honom att om han inte hämtar sina saker inom en viss tid så kastar du skiten.{#emotions_dlg.djavulsk}
    Såg nu att "Sockerkicken" skrivit exakt detsamma. Skäms
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:06:05 följande:
    hehe de skulle behövas 10 stora svarta säckar.. men ja har som sagt lovat vinden och vill ha de överstökat innan ja börjar pluggar för sen kommer ja inte ha tiden så lika bra ochta tag i de nu Blir aldrig gjort om ja inte gör de men han har lovat bära upp de på vinden iallfall så packar ja ner de och de går ja med påå men de tar ju fan inte slut vi bodde ihop i 2 år och de mesta när vi flytta in här va hans saker men om ja börjar plugga så ska ja köpa mitt egna och han får ha vinden tills han fixar eget boende då ja ej behöver vinden..
    Du ska packa hans saker? Förvånad Är du ett helgon?Oskyldig
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D