Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-05 21:56:42 följande:
    *ähum*

alla killar?
    Det finns alltid undantag.Flört
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:
    hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
    Är det något jag lärt mig så är det att om något känns som om det är för bra för att vara sant, då är det för bra för att vara sant, cyniskt, absolut, men vad mycket bakslag jag besparar mig.
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:01:44 följande:
    Vilket lyx.. Alltså både heltidsbarn o sovmorgon... Jag fick sovmorgon till 6.45 imorse.. Det tyckte jag var lyx... Lillisen har envisats att vakna 6 eller tidigare nästan hela sommaren... O hennes mamma är dum i huvet som inte fattar att gå o lägga sig i tid.... Skrikandes
    Så var det för mig, tills för några veckor sedan, då började jag arbeta på att få dem att stanna uppe till 20:30 och sedan dess sover de länge på morgonen.Solig
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 22:06:18 följande:
    eller så missar du den killen som är så bra som han utlovar sig att vara.
    Mycket möjligt, men just nu dejtar jag en man som verkar helt ok, och helt ok räcker gott för mig.Cool
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:11:23 följande:
    Jag är alltid försiktig med att klicka för mycket på nätet.. Man blir lätt besviken när man väl träffas irl om man klickat skitbra online... Hänt såååå mänga gånger så jag kan bli sådär så jag fegar ur när nån sån vill träffa mig.. Alltså nån jag haft superbra kontakt med på nätet.. Men ja.. jag träffar ofta folk ändå men försöker dra ner alla förväntningar till nästan noll... Vilket kan vara svårt..
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-05 22:16:05 följande:
    nej, det är ju sant att man inte vet vad det är för människa.

men ska man träffas så ska man ju träffas i en miljö där det känns tryggt.

och skulle det vara rena stolpskottet så får man ju se till att bryta direkt.
    Jo, fast jag skulle nog aldrig kunna falla för någon eller ens intressera mig för någon jag träffat på nätet, på det sättet. Fast, man ska väl aldrig säga aldrig.
  • Banshee Queen
    Majuutschi skrev 2010-08-05 22:23:11 följande:
    Jag träffade första pesonen via nätet för typ 11-12 år sen...... Har tappat räkningen för lääääänge sen...
    Åkte ju på kryssning med Malena från denna tråd i juni.. Vi hade aldrig träffats förut o vi hade skitkul... Har även åkt på kryssning med 3 tjejer från en annan tråd, men då hade jag träffat 2 av dom 1 gång o 1 ingen gång...
    Skoj, är ni fortfarande vänner?
  • Banshee Queen
    Queenie70 skrev 2010-08-05 22:30:28 följande:
    Tillskillnad från alla normala som hänger på krogen då..
    precis, till skillnad från dem.Flört
  • Banshee Queen

Har just kommit in efter en heldag uteSolig. De två äldsta försöker vänja sig av med stödhjulen, så jag har sprungit fram och tillbaka på gatan hela dagen med dem, nu är jag helt slut.Död

• Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:27:21 följande:
    Han har dissat mig...Tagit bort mig från FB och nog även på MSN....jaja skiter i vilket nu... känns som de ändå inte hade funkat om vi bodde för långt bort trist... men han kunde ju förklarat för mig utan bara plocka bort mig... jaja.. livet går vidare...
    Bara sådär? Förvånad

Det var ju ruttet, kan man inte iaf höra av sig och säga till när man ska dissa någon?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D