Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-08 21:38:33 följande:
    I hear ya sister
    Oskyldig
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-08 21:46:37 följande:
    Du har SÅ rätt SÅ rätt (!!!!!)

Sex kan man väl aldrig få nog av... Obestämd finns så himla många användningsområden för sex liksom Drömmer
    Siffran sex ja, för det är väl den vi talar om? Oskyldig SEX, varken mer eller mindre.
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-08 23:06:20 följande:
    Siffra..?

Ja tycker bestämt att de ser ut som bokstäver jag... Obestämd

Tre enkla bokstäver som bildar sex Oskyldig

1) S 
    2) E
    3) X
    = SEX  Cool
    Besserwisser. Tungan ute
  • Banshee Queen
    Skäms

Nu börjar det bli pinsamt för en "fin" flicka som mig. Oskyldig
  • Banshee Queen
    daddy XL skrev 2010-08-09 11:29:33 följande:
    Fan måste bara berätta för er att det va som jag trodde när man kom till jobbet massa problem och ingen som vet nått och nu får jag ta massa skit från eftersom arbetsledaren inte gjort nått IDIOTER JAG E LITE ARG NU ;)
    Arg får man vara när man får skit för situationer man inte kan eller kunde göra något åt.

Skickar dig en tröstkram.
  • Banshee Queen

Regn och tråkigt väder här idag. Bara jag och en av minstingarna hemma, de andra tre hämtades just av pappa.

• Banshee Queen
    PeterA skrev 2010-08-09 14:18:16 följande:
    Första dagen på jobbet idag...tråkigt....
    Det förstår jag, som tur är har jag två veckors semester kvar.Flört
  • Banshee Queen
    PeterA skrev 2010-08-09 14:26:03 följande:
    Vissa har det bra :-P

Men det är inte så himla tråkigt när allt kommer till kritan. Trevliga kollegor å kul jobb så :)
    Jo, vissa lever rena rama lyxlivet som bara behöver ta hn om sina fyra barn en hel sommar. Flört Nej, det har faktiskt varit riktigt mysigt, och egentligen skulle de ha gått tillbaka till dagis och fritids redan, men jag drog ut på lovet i två veckor till.Solig
  • Banshee Queen
    Singel Man skrev 2010-08-09 14:35:56 följande:
    Härligt, synd bara är så tråkigt väder, men mysigt sitta soffan titta film kramas oxo ..
    Jo, det är tråkigt med vädret, men vi tittar på Dora, så vi har det mysigt ändå.
  • Banshee Queen
    Singel Man skrev 2010-08-09 14:43:26 följande:

ahh ja dom prg har man ju sett, låter mysigt.... , saknar min lilla prinsessa men kommer imorgon...

Det har blivit ett hundratal gånger man sett samma avsnitt skulle jag tro, men hon älskar det så mycket, så hon tittar på Dora och jag tittar på henne, henne kan jag titta på dagen lång.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D