AVA klinik i Riga
Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.
Lycka till i dag.
Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.
Lycka till i dag.
Hejsan alla härinne.????
Nu är vi på gång. Ska börja med pillerna ikväll....
Jag har en del frågor till er som är lite mer erfarna på detta( vårt första försök)
Hur har ni åkt dit? (Ava Riga) hur tidigt/sent kan man boka resa?
Vi kommer att stanna hela tiden så ni som gjort det var har ni bott? Bra? Dåligt?
Mat? (Vi kommer att ta med vår 6-åring)
Vad kan man hitta på med en 6-åring om någon vet????
Jag är inte ens van resenär så jag vet knappt hur man bokar flyg heller.??
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Kram på er????
Vi har nu varit i Riga sedan sen söndagkväll.
Vädret är verkar vara betydligt bättre här än i Sverige. :/
8 befruktade ägg har vi.
Fortsättning följer ;)
Någon som gjort FET på Ava?
Berätta gärna hur de går tillväga behandlingsmässigt...
vi kommer göra det men ännu inte fått någon plan...
Hur går det för alla? Jag har nu fått tid för FET den 30 mars. Vi kommer att åka hela familjen, tar färjan/kryssning så det blir som en liten minisemester. Ska bli mysigt. Är dock lite oroad över min slemhinna som i tisdags bara var 6 mm. Kliniken har höjt dosen och är optimistiska att slemhinnan ska bli tillräckligt tjock. Jag hoppas verkligen det blir så. Är det någon mer som är på gång?
Ja, jag glömde fråga om den var treskiktad.... Hade varit intressant att veta.
Jag har gjort massor med IVFer i Sverige tidigare (ca 10 insättningar) utan att lyckas. För två år sen gjorde vi vårt första ÄD-försök och lyckades på första försöket så vi har nu en son på 15 månader . Detta är vårt första syskonförsök som vi nu gör med frysta embryon från 2 år sen. Hoppas verkligen att det ska funka igen.
Din slemhinna kommer nog att hinna bli tjock och fin om du har 10 dagar kvar
Maran: Stort grattis till plusset Så fantastiskt kul.
Frazze: Beklagar verligen ert MA. Såå tråååkigt.