Frazze skrev 2015-10-04 16:59:55 följande:
Hej Rosen! Hur går det för dig? 1 v kvar till testdag eller? Känns det bra? Håller feta tummen för att du ska lyckas denna gången. Då har vi ca 2-3 v mellan bf du och jag om allt går bra hela vägen. Antar att du föder på en annan förlossning nästa gång!? Själv hade jag slagit ihjäl den idioten till förlossningsläkare som ni hade. Hoppad aset blev ordentligt anmäld och av med jobbet. Stor styrkekram till dig!
Jotack... Som alla vet går ruvartiden oändligt långsam :) Har td på fredag men har bokat hcg redan på torsdag för att få svar innan helgen! Dessutom inköpt ett cb digital som kommer att tas torsdagsmorgon. Längtar så!
Har inte känt något speciellt förutom lite drag/spänningar i nedre regionen just idag och blir yr lätt. Kommer inte alls ihåg hur jag kände sist jag blev gravid och det kan ju klart va jätte olika.
Förlossning ja... Svårt att tänka så långt fram just nu... Ska först bli gravid och nå den målstolpen... Men om det händer nu eller senare så blir det inte vaginal iallafall! Vågar inte!
Hur mår du? Njuter du? :)