AVA klinik i Riga
Inte haft sex efter förlossningen än utan ville avvakta tills efter gynbesöket idag så jag vet att allt ser ok ut med stygn, infektionsrisken, ev. Avslag mm
JAAAAAAAA Min mens har kommit idag! Riga here we come! Dags att skriva till Jelena och berätta så att jag kan få mitt upplägg för sprutor och övrig medicin. Nu är det bara att hoppas på det bästa då!
Nu sån har jag fått min planering.
10/8 procren
19-21/8 Mens
22/8 progynon
31/8 UL
4/9 preliminär fertilisering av ägg
9/9 preliminärt ET
Shit! Jag är så glaaaaad!
En fråga! Den här procrensprutan man ska ta. Är det någon särskilld tid på dagen man ska ta den eller går det bra vilket som? Och sen står det ju att hon beräknar min mens till mellan 19-21 aug och att jag ska börja med progynon den 22:a aug. Men om mensen börjar den 19:e då ska man inte börja tidigare då? El om den börjar den 21:a två dgr senare? Äh de vet väl vad de gör hoppas jag! Men procren för er som tatt den! Vilken tid?
Hemma igen efter en semestertrip! Mycket omyttig mat, dryck har jag tryckt i mig, så nu är det dags att ändra på det. Ca 1 månad kvar tills vi är i Riga för ET, på måndag tar jag min procrenspruta och så är vi igång. Nu jäklar är det nära!