• Rosen 76

AVA klinik i Riga

Fick svaren idag från Riga efter min Hystoeskopi - de hade tydligen tagit bort en polyp i livmodern (hade jag missat innan) men allt var ok nu och inga konstigheter med den borttagna polypen...

Någon som haft liknande?

Kan det vara den som gjort att alla embryon inte fastnat tidigare tro???

• Rosen 76

Micro, vad tar du det för? Vagatol alltså.

Tog min Procren igår och inväntar nu min mens... Sen är vi igång igen

• Rosen 76

Prednisonol... Om man ska ta detta, (på eget initiativ) när börjar man då och i vilken dos??

Funderar på att ta det denna gången men vet inte om jag vågar... Har en burk hemma nämligen.

• Rosen 76

Likaså Trombyl som jag har en burk hemma... Vågar man? Kan det ha negativ inverkan också??

• Rosen 76

Har någon av er varit med om att inte få sin mens efter Procren sprutan?

Gjorde ju dessutom Hysteoskopi nu i juli...

Så jäkla surt... Vill ju bara komma igång med min behandling ju!!!

Var i kontakt med Riga idag och tydligen kan det vara vanligt att få en mindre blödning ist för vanlig mens efter Hysto men inte ens det har jag fått! Väntar nu ytterligare svar...

Öm i brösten, svullen i magen dessutom och NEJ... Tyvärr är jag inte gravid...

• Rosen 76

Nu är jag också äntligen igång! Mensen kom en vecka sent efter Hyston men är som sagt på gång nu! Började med Progynon, Trental, E-vitamin och Vagifen igår.

VUL den 20/8 och prel transfer den 28/29 aug.

Någon som provat akupunktur i Riga?

Provade det vid ett av mina ivf här hemma och blev gravid för första gången... Höll sig dock inte dock! Tänker mig att varför inte prova Gör man det på kliniken då, någon som vet och provat?

• Rosen 76

Tack Lina och Fru!

Jag får se hur jag gör, kanske bokar en tid efter transfer iallafall

Svar på tråden AVA klinik i Riga