AVA klinik i Riga
Skade, blev lite nyfiken på vad det är för medicin din man fick?! Har aldrig hört att mannen kan göra något för att boosta kvalitén på sina spermier?
Skade, blev lite nyfiken på vad det är för medicin din man fick?! Har aldrig hört att mannen kan göra något för att boosta kvalitén på sina spermier?
Nu har jag visserligen kontakt med AvaClinic (läser ni flesta är på AvaRiga) men är det något man får "brottas" för i Riga eller är de duktiga på att ge rätt medicin, rätt förutsättningar, rätt transfer dag inför ÄD?
Jag gör alla ul mm hemma och kommer åka till Riga för ET endast. Det börjar nu oroa mig känner jag att de inte kommer ha full koll... (Min svenska klinik har dock samarbete med Riga)
Tack för ditt svar Lisa första försöker!
Nu har jag fått info om att börja med piller Novolleta inför nästa mens!
Någon erfarenhet av det? Biverkningar mm?
Så spännande att det nu börjar närma sig ð???
Hej på er alla tappra tjejer!
Vad är PICSI för något?
Är själv i startgroparna för ÄD i Riga och kommer starta med p-piller på första mensdagen om typ en vecka ð???
Första ÄD och längtar tills vi kan komma igång!!
Hittade precis denna för er som ska till Riga i vår/sommar -
Tyvärr bor jag i Skåne och dessutom nog måste åka dit i juni men kanske kan vara till nytta för någon annan?!
Upptäck Riga med Air Baltic: Två nätters boende och frukost på 4-stjärniga Avalon Hotel inkl. flyg. Pris 2 059 kr. bit.ly/PcU9pm
Vad tycker Riga? Brukar de föreslå tex Trombyl, kortison mm eller får man vara på dem?
Vad tycker ni, ska man ta detta??
Har 13 vanliga Icsi bakom mig och endast fått det att fästa EN gång (med tidigt mf)...
Nu väntar ju ÄD med större chans att lyckas så man kanske inte behöver?! Men sen vill man ju höja chanserna så mycket det går!!
Redan47, har också funderat på Serum och Aten men det blev ändå ÄD i Riga denna gången... Vilken sort kortison äter/åt du?
Vad är det för klåda som kom tillbaka?
Jag har både Trombyl och Pred hemma och tror jag ska medicinera mig själv denna gången. Använt endast en gång vid ivf/icsi men gjorde inget positivt test. Då tog jag endast 5mg Pred.
Frågan är ju bara... Hur mycket tar jag och när startar/ slutar man?!
Fråga, från det att jag nu får mens och startar med p-piller för att synka mig och donatorn... När tror ni då på ett ung. det blir resa till Riga?
Åh, nu har jag också äntligen startat... Sakta men säkert! Mensen kom inatt och idag startade jag då med Neovletta p-piller. Behandlingsplan ska komma i veckan från Riga! Spännande!!!
Micro, önskade jag kunde hjälpa dig men jag gör alla UL på min ivf klinik hemma sen åker vi till Riga endast för spermielämning samt återföringen. Har endast kontakt med Riga via mail. Alla blodprover gjordes i Sverige och skickades til Riga.
Åh... Varför kan inte tiden gå lite snabbare!! Vill åka till Riga typ NU!!!