• tebax

Förbjud dessa jävla kamphundar!

Nu har man sett ett fall igen där ett barn har blivit atteckerad av dessa as! Kom inte och påstå att det beror på ägaren för det jävla skitsnacket går jag inte på. Dessa hundar borde föbjudas i detta land. Patetiskt att få ha sådana hundar , fattar inte hur Sveriges regering INTE ser problemet.

Ska man inte våga släppa ut sina barn att leka för att de kan bli attackerade av hundjävlar??

FAttar inte nöjet med att skaffa en hund som har fel i aveln från grund o botten!1111111111111111111111111

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-07 07:15
    Jag har varit bortrest ett par dagar och ser att jag fått över 2000 svar. Så jag kan knappast svara på allt men kul att se hur många som engagerat sig.

Ha det bra.

• Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:14:55 följande:
    Källa tack.
    min personal har NDA avtal. så tyvärr.
  • Faber
    Stealth skrev 2010-10-17 20:07:30 följande:
    Hur tänkte du nu? Hur ska du finansiera en individualiserad utredning av varenda jycke som föds?
    Missförstår du med avsikt? Man gör förstås som med andra saker här i livet, delar in i ett lämpligt antal klasser.
  • Faber
    trollkarl skrev 2010-10-17 20:15:36 följande:
    min personal har NDA avtal. så tyvärr.
    Tråkigt, kan man inte visa på en källa så kan man ju inte kräva att det skall godtas för sanning bara sådär.
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:16:54 följande:
    Tråkigt, kan man inte visa på en källa så kan man ju inte kräva att det skall godtas för sanning bara sådär.
    ska jag röja min NDA? är det du säger? vet du ens vad det är?
  • Stealth
    Faber skrev 2010-10-17 20:16:05 följande:
    Missförstår du med avsikt? Man gör förstås som med andra saker här i livet, delar in i ett lämpligt antal klasser.
    Du har aldrig blivit hundbiten va?
    När vi ändå licensierar saker kabn vi väl dra in licensen för sveriges rätt til getingar. Jag dör om jag blir stucken.
    Så hur tänkte du att klasserna ska e ut? Jag har ett sönderslaget/bitet ansikte från en hund som du kommer klassa som ofarlig. Ska vi väga in det?

Jag gillar bara inte att folk kläcker ur sig totalt ogenomförbara saker och sen hyllar det som en toppenide. Men finansierar du allt detta privat och har helt fungerande klassificeringar så kör. Jag tycker vi borde införa cert på att få skaffa ungar, för vissa lider större risk att växa upp till mördare än andra. Alla ska tvingas genomgå examen om de inte steriliserar sig direkt när de blir könsmogna. Hur jag ska finansiera det? Med monopolpengar!
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Faber
    trollkarl skrev 2010-10-17 20:20:54 följande:
    ska jag röja min NDA? är det du säger? vet du ens vad det är?
    Non Disclosure Agreement. Nej du behöver inte röja den men då kan du inte heller komma dragande med ett påstående som kräver att man känner till innehållet för att verifiera sanningshalten.
  • figurehead
    Faber skrev 2010-10-17 13:17:20 följande:
    Du kan inte säga att alla amstaff är snälla med utgångspunkt från dina erfarenheter med ett fåtal individer, det var det som var poängen.
    Men mentaltesterna som är utförda i Sverige på Amstaffar säger en del.

Men det har du säkert läst.
    Praeclarum custodem ovium lupum
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:24:07 följande:
    Non Disclosure Agreement. Nej du behöver inte röja den men då kan du inte heller komma dragande med ett påstående som kräver att man känner till innehållet för att verifiera sanningshalten.
    du behöver inte veta sanningshalten..
    då det inte rör dig ryggen...
  • Faber
    trollkarl skrev 2010-10-17 20:25:36 följande:
    du behöver inte veta sanningshalten..
    då det inte rör dig ryggen...
    Men ändå drar du upp något som kräver verifikation, du är verkligen en kul en.
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:26:45 följande:
    Men ändå drar du upp något som kräver verifikation, du är verkligen en kul en.
    gör jag? o fan....
Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!