kaylaSTHLM skrev 2010-05-07 20:44:49 följande:
HÄMSKA HELGER PÅ FLYT !!!HELT ÄRLIGT NU FOLK.. Ska opereras nu på måndag och har då gått på 2 veckors flyt..men .. ja just det MEN .. har fuskat vid ett par tillfällen.. var bara TVUNGEN att smaka .. känner mig superdålig och oseriös när jag inte kan hålla mig 2 veckor utan att falla för frestelse.. är jag ensam ? har gått ner 6 kilo hittills men .. hur mycket sabbar man för sig själv ( försämrar resultat under / efter op ) Ringde Ersta och frågade hur mycket man brukar gå ner på dessa 2 veckor och Ssk sa mellan 3-8 kilo..ÄR DET BARA JAG SOM FUSKAT ?? och sen har ÅNGEST ?
JAg hade min son 6-årskalas dagen innan min flytstart och då hade jag bestämt mig att jag verkligen skulle njuta till max och vräka i mig en massa gott, men det blev inte så. Vet inte varför.
Var så inställd på att lyckas gå ner några kilon innan op.
MEN jag var helt klart på väg att ta en chokladbit en massa ggr, tur maken stöttade mig för annars hade det nog inte gått så bra.
MEn utöver mitt flyt fick jag även äta 2 knäckemackor med mager keso om dan, kanske var därför jag inte var lika sugen att fuska.