SD - Främlingsfientlighetens ansikte!
BigDaddy skrev 2010-05-31 23:13:25 följande:
Jag tycker inte du påvisar det du påstår. Inte alls. Det börjar kännas fruktlöst, det här. Din nivå av att försöka visa grunden du står på är inte den nivån jag är van vid. Du avfärdar Roze med att hon ägnar sig åt pretexter. Till vad? Och hur har du påvisat det? Som det är just nu så är det ett grundlöst påstående. Som så mycket annat du framställt i den här tråden. Jag menar på, att med all den lingvistiska puts och fasad du för dig med så är det just mycket puts och fasad jag upplever från dig. Substansen gäckar många gånger. Jag upplever inte alls en tillfredställande grad av förklaringar eller gensvar från dig. Jag har själv fullt upp med ett heltidsjobb men har inga problem att förklara och utveckla mina tankar och idéer. Jag har visat hur SD är ett främlingsfientligt parti, vilket den här tråden handlar om. Det antal frågor som förblivit obesvarade från de jag ställt dem är många och frågan är inte om jag någonsin kommer få dem besvarade. Svaret på det vet jag redan, många gånger innan jag skrivit klart dem. Nej, frågan är om de dessa frågor ställs till själva kan svara på ett för dem själva tillfredställande sätt. Där är jag inte alls lika säker på svaret...Men visst, jag förutsätter att du siktar på att köpa ett radhus i Angered snart, så fin kulturblandning där, eller?