Smulans skrev 2010-04-28 10:41:49 följande:
Vad spännande, CombatLover! Hur mår du? Har du några biverkningar? Jag håller tummarna hårt för att det ska gå vägen för er! Jag såg precis att vår klinik är stängd vecka 28-32, inte hela juli som jag trodde. Det skulle kunna innebära att vi hinner med ett ICSI-försök innan sommaruppehållet, om vi har sådan tur att de hittar simmare vid biopsin den 11 maj...
Väldigt spännande, var väldigt positiv för någon vecka sen men nu tänker jag att det kommer att gå åt helvete och har grävt ner mig helt

Jag har vallningar. Första tre dagarna med spray fick jag ont i huvudet i samband med sprayen sen släppte det. Efter typ två veckor kom vallningarna och de har jag fortfarande. Jag sover med öppet fönster och svettas, sambon ligger under täcket och huttrar

Nu med sprutorna så är jag lite öm i äggstockarna men det har börjat släppa, var mer öm första två dagarna, vet inte om jag vant mig eller om det ska vara så... Min mage är även helt uppblåst och jag har gått upp 3 kilo. Måste bero på medicinerna för jag tränar mer än innan och jag äter bättre.
Jaq håller tummarna för att det finns simmare, det gör det säkert.